Sodd Ball Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Sikkert noen som blir sur på meg nå, men... Funksjonshemmede folk. Jeg synes de er skumle. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hehe ja de kan faktisk være litt skumle av og til, men det er bare noen få. Jeg er redd for små trange rom under jorden *grøss* Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Stumme klovner har jeg vært livredd for siden jeg fikk se rundt 10 sekunder av IT når jeg var 5-6 år Å ja, klovner! Omtrent det skumleste som finnes! Synes de var skumle før jeg så IT og. Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Sikkert noen som blir sur på meg nå, men... Funksjonshemmede folk. Jeg synes de er skumle. Det er ikke så uvanlig, det er fordi du er uvitende om dem. Mørket i et ødested skremmer alltid meg, gir meg følelse at dyr eller spøkelser glor på meg. Spesielt i fjellet med mange hytter Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 mangen bra svar her , kom på en ting til jeg ikke liker, sitte på offentlig toalett vis jeg hører noen utenfor, da klarer jeg ikke "gjøre mitt" altså.. ekkel følelse det, venter alltid til dem har gått ut hehe.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Første jeg kommer på er høyder Blir ordentlig skjelven og god når jeg befinner meg på et høyt bygg. Hmm.. Jeg bor 800 meter over havet, og du sier det er farlig å være på høye høyder?? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Første jeg kommer på er høyder Blir ordentlig skjelven og god når jeg befinner meg på et høyt bygg. Hmm.. Jeg bor 800 meter over havet, og du sier det er farlig å være på høye høyder?? Men nå er ikke du helt normal da . Lenke til kommentar
564215 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Irriterende skummelt med stygge screamere.. xD Og med høye lyder som kommer brått på. Det var en venn av meg som fyrte av en hagle med løs-skudd, rett over hode på meg. Jeg hadde sittet i ro i ca. 10 minutter og ante fred og ingen fare. Så kan man jo tenkte seg hvordan jeg hoppet av forbauselse og redsel. Og reaksjonen min på høye lyder som kommer brått på, er nok et resultat av for mye dataspill og filmtitting. Endret 6. desember 2007 av ZeroZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå