Aellz Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Har da søkt litt rundt på forumet etter en liknende tråd, men uten hell da. Her kan du da poste ting som du synes er skremmende eller ting som du ikke liker. Feks jeg HATER når døra står på gløtt, sånn jeg bare ser en liten sprikke, eller i gardinene, vis det er mørkt ute. Eller at jeg sitter med ryggen til døra, føler at noen kan komme bak meg, eller at noen kikker på meg, selv om jeg vet døra er igjen. kom an folkens!, få høre dine ting du synes er skremmende , en ting til, finnes det en liknende tråd ifra før, venligst post link til den. Endret 30. november 2007 av VetatioN Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg liker ikke å sitte med ryggen til vinduet eller døra^^. Gir meg en ekkel følelse av at noen lusker bak meg. Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Etter at min søster lå under trappa for å ta meg rundt leggen når jeg skulle ned trappa for en stund siden, er jeg litt redd for å gå ned trapper i mørket. Fy faen, da skvatt jeg mer enn noen gang. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Første jeg kommer på er høyder Blir ordentlig skjelven og god når jeg befinner meg på et høyt bygg. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dører som er på gløtt i mørket, føler alltid at noen kikker gjennom dem. Gardinene på soverommet må også være igjen slik at ikke noen kan se inn, creepy! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg liker ikke å sitte med ryggen til vinduet eller døra^^. Gir meg en ekkel følelse av at noen lusker bak meg. Damn, trodde du ikke viste det, jeg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Når jeg går alene hjem fra kompiser på kvelden og det er noen som går etter meg. Plutselig begynner han å gå fortere, da setter jeg inn full spurt hele veien hjem. Pedo = Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Høyder er noe av det første som slår meg. Veldig høye lyder er jeg heller ikke overbegeistret for. Lenke til kommentar
Wondershot Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det meste som skremmer meg er vel nevnt, men noe jeg husker som jeg skvatt skikkelig av. Jeg og en venninne satt i en mørk kjeller og så en grøsserfilm, (husker ikke hvilken). Vi satt inntuklet i hver sitt teppe og øynene var store som tinntallerker, vi var liiivredde. Plutselig blir skjer det noe rart med tven, og vi klarer på en måte å "speile" oss i det, slik at vi ser oss selv og det som er bak oss. Venninna mi så noe rart bak oss i tven, og snudde seg for å se. Der stod det en svart skikkelse med skrik maske + kniv! Venninna mi HYYYLTE sinnsykt og fikk helt angst, jeg snudde meg jeg også og så det! Fy søren så skummelt det var, vet ikke om det var skrikene eller den personen som skremte meg mest. Venninna mi tok en brusflaske opp klar til å kaste den på personen i skrik kostyme, men da tok personen av seg kostymet og viste seg. Det var bare lillebroren min som skulle skremme oss. Har aldri vært så skremt før i mitt liv, heldigvis var det bare lillebroren min. :!: Hahah! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Lyder fra inne i veggen, mus o.l. akuratt når man har lagt seg, eller skygger fra gjennom vinduet mitt. Spesielt etter skrekkfil Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dverger.. Syns de er dritskumle. *Grøss* Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg er nokså omvendt når det gjelder mørket.. Ser på det som en beskyttelse jeg, noe en kan synke inn i. Så det er mitt minste problem.. Derimot får jeg angst når jeg er i lyset, og har mørke plasser rundt meg. Så har jeg et personlig hat mot hvepser, små insekt (merklig nok).. Men større dyr som faktisk er farlige har jeg overhodet ingen problemer med. Slanger for eksempel, synes jeg er nokså koselige. Og det er ikke noe jeg har fra familien, siden resten av folket snur på stedet så snart de ser en slange. Hva som feiler meg og insekter og sant er vel et barndomstraume tror jeg.. Når jeg var mindre så hadde jeg ikke problemer med edderkopper. Et eller annet skjedde, og siden det har jeg, hver gang jeg får en edderkopp på meg, skvist den til gørra holder på å tyte ut av hva en jeg holder den i. brrrrr.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hunder og når jeg ser den fra høyder, bortsett fra i fly... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jeg liker meg aldri i offentlige bygg. NAV, rådhus, sykehus, alle offentlige kontorer og slikt. Her skal man liksom være "alvorlig, seriøsitet i fremste rekke". "Det vi gjør her er viktig". Du er ikke mer viktig enn dompapene på fuglebrettet hjemme, slipsmann. I tillegg lukter det kopimaskin her, og "kunsten" på veggene gir meg svie på øynene. Mvh. Han Som Aldri Vokser Opp. Endret 4. desember 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Tharos, du sa det! Strek under sykehus for meg er du snill Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Liker ikke å snakke i telefonen, særlig ikke med ukjente mennesker. Det er skummelt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Liker ikke å snakke i telefonen, særlig ikke med ukjente mennesker. Det er skummelt. Enig der, enkelte personer kan det være hyggelig å snakke med, men det er sjeldent Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Sånn fuckings innpakingplast som knitrer når du tar den av og krøller den sammen (Den er f.eks rundt maryland cookies pakken). Jeg takler ikke den knitrelyden i hele tatt, det er som om noen kjører et slagborr inn i hjernen når jeg hører den lyden. Og folk har jo selvfølgelig en tendens til å knøvle den jævla plasten godt sammen før de kaster den. Edit: Humm, den skremmer meg jo ikke.... men det er noe jeg ikke liker. Endret 4. desember 2007 av pwnde Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Stumme klovner har jeg vært livredd for siden jeg fikk se rundt 10 sekunder av IT når jeg var 5-6 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå