carbon Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hei ! Eg har nå prøvd spillet the sims på ps2, men eg føler at styringen er litt betre på pc. Hva synest dere ? 8) Lenke til kommentar
amilo Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 På pc versjonen kan du laste ned ting fra nettet. I tilegg til ekspansjoner som kan bli kjøpt. PS2 versjonen er på en måte låst (ingen oppgradering) men spillet flyter helt fint. På pc versjonen hakker det litt. Det gjør det med uansett pc du har ikke sant? :-? Lenke til kommentar
carbon Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 eg spurte no liksom om kontrollen var beire på pc enn på ps2. So der missfårsto du "Amilo" spørsmåle. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Overskriften hadde jo mye med saken å gjøre... Lenke til kommentar
amilo Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ja til slutt Konrollen på pc er vel noe for seg selv, men går det ikke an å bruke tastatur på PS2 versjonen din ? :-? Lenke til kommentar
carbon Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Overskrifta hadde faktiskt litt med saken og gjere. desuten so er ps2 versjonen litt meir 3d so det hadde ik vert so godt og brukt tastatur og mus der. Einaste eg lurte på er om dere synest kontrolen er best på pc el på ps2. Da blir det "pc vs ps2" på ein måte Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Overskrifta hadde faktiskt litt med saken og gjere Nei, for i overskriften har du satt pc og ps2 opp mot i hverandre. Det er ikke nevnt sims. Som innlegget handler om Du kunne f.eks skrevet slik : ps2- sims, bedre på pc ? Lenke til kommentar
carbon Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 det er no egentli ikkje so viktigt ka overskrift en har.... det er det indre som teller 8) Lenke til kommentar
amilo Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Helt enig med StrongBad Et godt tips til carbon: bestem deg for hva du skal skrive om før du lager overskriften. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Arg, jeg som hadde tenkt å delta i en heftig diskusjon der hvor ps2 settes opp imot pc... men hva fant jeg? en the sims diskusjon... :o sier ikke mer, men dra i min stillhet... Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 carbon: Nå har jeg kommentert disse overskriftene dine en del ganger nå, av diverse grunner. Enten er det caps, eller så er det dårlige overskrifter som forteller lite om innholdet. Ser helt at du skjerper deg litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå