Mongus Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 når jeg partisjonerer den ene HD-en min Western digital caviar 120Gb se , så lager den 8 Gb som ikke blir partisjonert.. hvordan fjerner jeg det ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hvis du tenker på at det mangler 8gb på partisjonene er jo det helt normalt fordi selskapee som lager hdr bare tenker på at 1000kb er en mb osv og ikke 1024 så da blir jo størrelsen mindre enn det som står... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Admin'C, jeg tror du missforstod. For slik jeg ser det så er det 8GB som forblir upartisjonert. Ikke som blir borte, men liggende uten en stasjons bokstav. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 hvis du kun lager "extended partitions" så vil det bli ca. 8MB til overs på begynnelsen. Vet ikke helt hvorfor. :-? Lager du "primary partition" så kan du få brukt de. Uansett er vel ikke 8MB så stort tap? Se bort i fra alt detta. Trodde du skrev 8MB, ikke GB. (Lar stå i tilfelle du skrev feil) Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Admin'C, jeg tror du missforstod. For slik jeg ser det så er det 8GB som forblir upartisjonert. Ikke som blir borte, men liggende uten en stasjons bokstav. det er slik det ligger ann ja.. jeg klarer heller ikke partisjonere de 8 Gb til en egen partisjon.. på den andre harddisken ligger det 8Mb som ikke er partisjonert.. det er jo normalt. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Får du ikke partisjonert de 8GB i hverken DOS eller Windows? Kanskje du burde prøve Powerquest PartionMagic er det vel det heter, hvis du ikke allerede bruker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå