ching Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Er på utskikt etter en bærbar pc, og jeg har sett på den fra multicom.no og i dette spesifikasjon: INTEL Core 2 Duo T7700 2.4GHZ 4MB 2GB DDR2 667MHz SO-DIMM (2x1GB) (hva er fordelen med å ha 2x1gb fremfor 1x2gb?) 200GB SATA 7200RPM 2.5" 6-cellers batteri (large) Innebygd bluetooth Hvorfor jeg så på akkurat denne var fordi at den skal være kraftig, liten og ikke minst at den skal holde over lengre i tid uten at den bli på en måte "utdatert". Har også sett på andre produsenter som asus, acer, fujitsu og hp i samme klasse og størrelse men jeg synes at de er overpriset. Stemmer det? Endt pris for denne var 9 660 kr. Hva synes dere? Har dere noe andre formeninger evt. andre pc som er bedre enn denne i samme prisklasse, spesifikasjon og størrelse? Takk på forhånd for ALLE svar! Skal hovedskalig bruke den til skolearbeid. og eventuelt til multimedia og bilderbehandling i fritida. Endret 30. november 2007 av ching Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hva skal du bruke maskinen til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå