biro Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hey! Trenger litt hjelp her, har en bærbar pc compaq som fryser seg når jeg løfter på den. Men funker helt ok hvis jeg lar den stå stille og ikke beveger på det. noen som har noe anelse på hva det kan være virker som det er en hardware feil siden det samme skjer hvis jeg er inn på biosen, fryser like jæv... der også. NOEN SOM HAR NOEN FORSLAG hva som kan være feil. Mvh Biro Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Løse skruer? Prøv og rist på den. Men husk og ta backup nå. Siden du sikkert ikke vill bruke 300 kroner på en 2,5" Harddisk kabinett. Feks: eMagic harddiskkabinett 2.5" IDE, finnes også for SATA Lenke til kommentar
biro Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Løse skruer? Prøv og rist på den. Men husk og ta backup nå. Siden du sikkert ikke vill bruke 300 kroner på en 2,5" Harddisk kabinett. Feks: eMagic harddiskkabinett 2.5" IDE, finnes også for SATA hva mener du? løse skrue hvor... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Han mener kanskje løs skrue el. som kortslutter elektronikken idet den ruller rundt der inne. Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det kan være at du har et overvåkningsystem som overvåker harddisken din, dette er for å beskytte lesehodene mot å ikke skrape borti platene i harddisken din. Hadde noe lignene på skolepc'ene. Veldig irriterende når han ved siden av hele tiden slo i bordet hver gang han tapte i cs og bf. Håper det var til hjelp=) Lenke til kommentar
biro Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 ingen ting hjelper har også tatt ut hardisken bytte ram. men fryser fortsatt i bios uten harddisk så for jeg beveger på den. noen som har noen andre forslag. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Som nevnt over her finnes det bærbare pc-er som har g-krefter måling i seg. Dette måler bevegelser i pc-en og man kan justere sensitiviteten i et program i windows. Min kan du bestemme om skal være stasjonær eller mobil, og man kan bestemme hva man vil gjøre hvis det oppdages bevegelse. Min kan man enten velge at skal låse seg helt, eller slå seg av. Kan det være noe sånt? Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det kan også være en løs kabel, løst skjermkort - eller lignende. Som gjør at PC-en henger seg når det beveger seg. Slik har ivertfall min nåværende pc det ;D lenge leve tiltaksløshet Lenke til kommentar
larswey Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det enkleste hadde vært om du kunne fortelle hvilken modell maskinen er. Jeg vil også tippe på at noe er løst inni der. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ringe produsenten og høre om dette er et kjent problem? Gjør det før du peller hele maskina ifra hverandre og driter deg ut. http://welcome.hp.com/country/no/no/contact_us.html Lenke til kommentar
biro Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Som nevnt over her finnes det bærbare pc-er som har g-krefter måling i seg. Dette måler bevegelser i pc-en og man kan justere sensitiviteten i et program i windows. Min kan du bestemme om skal være stasjonær eller mobil, og man kan bestemme hva man vil gjøre hvis det oppdages bevegelse. Min kan man enten velge at skal låse seg helt, eller slå seg av. Kan det være noe sånt? men da skulle den vell ikke ha låst seg i biosen når jeg løfter på den. noen som har noen andre forslag. kaster snart PC-en ut vinduet. hehe Lenke til kommentar
biro Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Det enkleste hadde vært om du kunne fortelle hvilken modell maskinen er. Jeg vil også tippe på at noe er løst inni der. det er en Compaq Presario v5215 hvis det skulle hjelpe. Lenke til kommentar
biro Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Noen som har noe anelse????????? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nope. Det er noe løst. Sikkert det. Ta backup av vraket. Eller bruk garantien. 5 Års forbrukergaranti. Prøv det først, før du åpner vraket og undersøker selv. GO FOR IT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå