Gjest Slettet-DJZwKv Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Noen som kan hjelpe meg å sette opp outlook 07 sammen med "[email protected]"?07 har en funksjon som gjør at den søker etter noe server greier selv, men dette funker ikke med min nye live.no mail.Derfor lurer jeg på hva jeg skal skrive inn på de forskjellig feltene jeg må fylle ut.Har aldri fyllt ut disse greiene før og har rett og slett ikke peiling ^^ Disse greiene her for live.no: Endret 29. juli 2018 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du må ha no tilleggsprogram til outlook 2007. Outlook connector tror jeg det heter... Dessverre har jeg ikke no link til deg... Sjekk microsoft.com. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Noen som har funnet ut av dette? Lenke til kommentar
victurus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Dette går helt fint. Det du må gjøre er å søke etter "outlook connector 12.1 beta 2" på microsoft sine sider. Last ned, fyll inn info. voila Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg gjorde alt det. men e-posten min blir ikke oppdatert :/ Jeg får fra diskusjon.no hele tia men ingen nå. prøvde tilogmed å sende til meg selv fra en annen epost konto men det funket ikke. What is up? Lenke til kommentar
victurus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Har du lagt til kontoen i Outlook til å bruke outlook connector som kontotype ? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Har du lagt til kontoen i Outlook til å bruke outlook connector som kontotype ? Jeg bruker [email protected] med connector. Det tar vel en 10 minutter å få epost som kommer med en gang hvis du skjønner..? Lenke til kommentar
victurus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ja, forstår problemet nå. hmm, det skal ikke skje, går med en gang her. Hvis du er tilkoblet hotmail / messenger, får du opp meldingen der med en gang? Eller registreres ikke meldingen der heller før etter 10 min ? (prøv igjen med en test mail) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ja, forstår problemet nå. hmm, det skal ikke skje, går med en gang her. Hvis du er tilkoblet hotmail / messenger, får du opp meldingen der med en gang? Eller registreres ikke meldingen der heller før etter 10 min ? (prøv igjen med en test mail) Ja WLM er på og da får jeg det med en gang. Jeg sjekker med hotmail fordi det er der med en gang. Vil gjerne bruke outlook ^^ Men det må gå fortere :/ Sendte testmail nå. Fikk den med EN GANG i hotmail/wlm. Ser den ikke i outlook.... Lenke til kommentar
victurus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ja, forstår problemet nå. hmm, det skal ikke skje, går med en gang her. Hvis du er tilkoblet hotmail / messenger, får du opp meldingen der med en gang? Eller registreres ikke meldingen der heller før etter 10 min ? (prøv igjen med en test mail) Ja WLM er på og da får jeg det med en gang. Jeg sjekker med hotmail fordi det er der med en gang. Vil gjerne bruke outlook ^^ Men det må gå fortere :/ Sendte testmail nå. Fikk den med EN GANG i hotmail/wlm. Ser den ikke i outlook.... Hvilken hotmail versjon bruker du ? Nye beta eller vanlig ? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Mener du Windows live messenger? Jeg bruker 9.0 beta der. Og Hotmail har oppgradert hotmail.com med stygg layout osv. så det er vel den nyeste der og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå