Gå til innhold

Hvordan få Outlook 2007 til å hente epost fra Live.no-konto?

Gjest Slettet-DJZwKv

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-DJZwKv

Noen som kan hjelpe meg å sette opp outlook 07 sammen med "[email protected]"?

07 har en funksjon som gjør at den søker etter noe server greier selv, men dette funker ikke med min nye live.no mail.
Derfor lurer jeg på hva jeg skal skrive inn på de forskjellig feltene jeg må fylle ut.

Har aldri fyllt ut disse greiene før og har rett og slett ikke peiling ^^ 

Disse greiene her for live.no: 

post-123228-1196378546_thumb.jpg

Endret av Hårek
Gjenoppretter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 10 måneder senere...
Ja, forstår problemet nå. hmm, det skal ikke skje, går med en gang her. Hvis du er tilkoblet hotmail / messenger, får du opp meldingen der med en gang? Eller registreres ikke meldingen der heller før etter 10 min ?

(prøv igjen med en test mail)

Ja WLM er på og da får jeg det med en gang. Jeg sjekker med hotmail fordi det er der med en gang. Vil gjerne bruke outlook ^^ Men det må gå fortere :/

Sendte testmail nå. Fikk den med EN GANG i hotmail/wlm. Ser den ikke i outlook....

Lenke til kommentar
Ja, forstår problemet nå. hmm, det skal ikke skje, går med en gang her. Hvis du er tilkoblet hotmail / messenger, får du opp meldingen der med en gang? Eller registreres ikke meldingen der heller før etter 10 min ?

(prøv igjen med en test mail)

Ja WLM er på og da får jeg det med en gang. Jeg sjekker med hotmail fordi det er der med en gang. Vil gjerne bruke outlook ^^ Men det må gå fortere :/

Sendte testmail nå. Fikk den med EN GANG i hotmail/wlm. Ser den ikke i outlook....

Hvilken hotmail versjon bruker du ? Nye beta eller vanlig ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...