Gå til innhold

Windows klikker under klokking!!!

magne30

Anbefalte innlegg

Jeg har en 2.4 CPU som egentlig jeg har klokka til 2,8 GHZ! men når jeg skrur på pcen med den klokkefrekvensen starter ikke windows det kommer blue screen og ett eller annet med inacessible_boot_device!!

Men jeg fikk det plutselig til en gang så funka det av en merkelig grunn, husker ikke hva jeg gjorde men neste problem:

Instalerte Service Pack 3 og reboota maskinen og så skrudde jeg den av og klokka opp CPU'en til 1.8 når jeg da skrudde på maskinen og starta widnows uten den feilmeldingen så trudde jeg at det funke, men i windows hadde da lykort driver forsvunnet ??!!!!! samt. det kom error report på nesten alt i internet explorer!! mange programmer som hadde utført ulovlig opprasjon osv???!!!! Hva er GALT=? :lol:

(windows 200)

P4 2.4 (533)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da tester jegt det så bare kommer jeg tilbake her med en gang men temepn lå rundt 50-58 grader da!! men det jo seff litt varmt, men pcen bare restarta seg innemellom osv !!

JEg bare redigerer denne posten sånn istenden for å poste så mange etterhverandre!! men nå kjører jeg 2.53 GHz! og alr funker nå, men jeg skal vel bare prøve fram til grensen mot der det klikker da!!!???

på 2.59 klikker lyden heletia!!den skal jo greie masse mere enn det den CPUen med vanlig kjøleribbe ffs!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...