magne30 Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg har en 2.4 CPU som egentlig jeg har klokka til 2,8 GHZ! men når jeg skrur på pcen med den klokkefrekvensen starter ikke windows det kommer blue screen og ett eller annet med inacessible_boot_device!! Men jeg fikk det plutselig til en gang så funka det av en merkelig grunn, husker ikke hva jeg gjorde men neste problem: Instalerte Service Pack 3 og reboota maskinen og så skrudde jeg den av og klokka opp CPU'en til 1.8 når jeg da skrudde på maskinen og starta widnows uten den feilmeldingen så trudde jeg at det funke, men i windows hadde da lykort driver forsvunnet ??!!!!! samt. det kom error report på nesten alt i internet explorer!! mange programmer som hadde utført ulovlig opprasjon osv???!!!! Hva er GALT=? (windows 200) P4 2.4 (533) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Er typiske tegn på for mye overklokking det. Prøv litt høyere VCore og/eller bedre kjøler. Evt. sett på AGP/PCI-lock. Lenke til kommentar
magne30 Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 da tester jegt det så bare kommer jeg tilbake her med en gang men temepn lå rundt 50-58 grader da!! men det jo seff litt varmt, men pcen bare restarta seg innemellom osv !! JEg bare redigerer denne posten sånn istenden for å poste så mange etterhverandre!! men nå kjører jeg 2.53 GHz! og alr funker nå, men jeg skal vel bare prøve fram til grensen mot der det klikker da!!!??? på 2.59 klikker lyden heletia!!den skal jo greie masse mere enn det den CPUen med vanlig kjøleribbe ffs!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå