ettsomikkeeribruk Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Jeg kjøpte meg Cod4 idag og sliter en del med å finne gamer online. Er det noe man kan gjøre for at det skal bli lettere å finne games eller er det bare generelt bøga ? Ps: Hvorfor i alle dager må det være minst 3 ord i emnetittel for å lage nytt emne ? Endret 30. november 2007 av ettsomikkeeribruk Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 tror det er sånn med alle, jeg har ventet på en server i snart et kvarter Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Orginalt kjøpte jeg CoD4 til PS3en, men returnerte det til butikken til fordel for PC utgaven. Så jeg lurer litt på hvordan det er å spille et spill som dette med stake og knapper isteden for mus og tastatur online... Det kan jo ikke være helt greit. Og om det er noen som kan fortelle meg hvorfor spillet ikke støtter mus og tastatur på PS3en så hadde jeg blitt sjeleglad. edit: litt tråd hijack her, men pytt, det dere diskuterte var jo ikke interesant for meg! (hoho) Endret 30. november 2007 av Zappy Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ps3 versionen støtter mus (ikke keyboard). Opplegget heter SlipFish (fragFX eller no) men spiller CoD4 med SiXaXiS, har ingen problemer med det. (har spilt FPS på PC siden CS) Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Flere som sliter med og komme online med CoD nå? "DOWNLOADING GAME SETTINGS" er alt som står hos meg.. Funket fint for et par timer siden.... Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Håper det kommer en patch snart.. matchmaking in resistance er så sinnsykt mye kjappere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå