Gå til innhold

Forslag til tatovering, på leggen


DMN

Anbefalte innlegg

Heisan, skal da få en tatovering i gave til jul. Har bestemt meg for å ha den på leggen, ettersom jeg har nokså veltrente bein.

 

Nå er det store spørsmålet; hva skal jeg ta?! Har sett en del rundt på nettet, og finner en god del mer av de jeg hvertfall ikke skal ha, enn de jeg kunne ønsket meg. Jeg tror at viss jeg velger en tribal, så vil jeg angre veldig senere.

Jeg er en veldig rolig person av meg, med ganske behersket sinne. Noen som har noen ideer på no tegn som kan symbolisere det? (Mulig jeg tatoverer meg med en venn, så kanskje noe som kan matche!?)

Endret av DMN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor stor skal den da være?

En tattoo med detaljer på leggen blir fort jævela dyrt.

Har selv erfaring fra det.

 

Kom med noen bilder av hva du synes er tøft, så kan vi hjelpe deg med tattoo innen det tema osv.

 

Og er helt enig, styr unna tribal. Kjedelig, alle har det og ser ikke heller noe pent ut i mine øyne. Men vær sin smak

Lenke til kommentar
Heisan, skal da få en tatovering i gave til jul. Har bestemt meg for å ha den på leggen, ettersom jeg har nokså veltrente bein.

 

Nå er det store spørsmålet; hva skal jeg ta?! Har sett en del rundt på nettet, og finner en god del mer av de jeg hvertfall ikke skal ha, enn de jeg kunne ønsket meg. Jeg tror at viss jeg velger en tribal, så vil jeg angre veldig senere.

Jeg er en veldig rolig person av meg, med ganske behersket sinne. Noen som har noen ideer på no tegn som kan symbolisere det? (Mulig jeg tatoverer meg med en venn, så kanskje noe som kan matche!?)

 

 

hva skal du med tattovering når du ikke vet hva du skal ha engang .. ?

Lenke til kommentar

Fordi jeg synes det er fint ut, og er noe jeg har ønsket meg lenge.

 

Eneste problemet er hva jeg skal ha.. Tenkte på å ta en liten en, en strekkode liksom, med fødelsdatoen min under. Liksom representere at mennesket er serieprodusert men alle er individuelle =P

 

Men som jeg også sa, gjerne noe som representerer rolighet.. Vet ikke helt hva jeg skal se etter, tenkte på en fredsdue, men vet ikke helt...

Endret av DMN
Lenke til kommentar
Fordi jeg synes det er fint ut, og er noe jeg har ønsket meg lenge.

 

Eneste problemet er hva jeg skal ha.. Tenkte på å ta en liten en, en strekkode liksom, med fødelsdatoen min under. Liksom representere at mennesket er serieprodusert men alle er individuelle =P

 

Men som jeg også sa, gjerne noe som representerer rolighet.. Vet ikke helt hva jeg skal se etter, tenkte på en fredsdue, men vet ikke helt...

En liten tottoo på leggen blir bare teit. Tenker da mest på den med strekkode.

Men kun ei fredsdue blir også ganske teit.

Tattoo som skal være på leggen burde være avlang og følge leggen.

Skal man ha mer fikantete osv så finnes det bedre plasser på kroppen og plasere den ;)

Lenke til kommentar
Fordi jeg synes det er fint ut, og er noe jeg har ønsket meg lenge.

 

Eneste problemet er hva jeg skal ha.. Tenkte på å ta en liten en, en strekkode liksom, med fødelsdatoen min under. Liksom representere at mennesket er serieprodusert men alle er individuelle =P

 

Men som jeg også sa, gjerne noe som representerer rolighet.. Vet ikke helt hva jeg skal se etter, tenkte på en fredsdue, men vet ikke helt...

Du sier du ikke vil ha tribal fordi du kommer til å angre, også tenker du på en strekkode? :p

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke.. Er vel egentlig enig i det meste dere sier når jeg tenker meg om. Kanskje en tribal på leggen ikke hadde vært så ille? Jeg bare hører av forskjellige venner at de syns det er litt kjedelig/gått lei av den.. Jeg syns det virker veldig kult, men jeg er redd for at det er en tattoo jeg syns bare er kul i et par uker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...