Marieee Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Vet ikke helt hvor jeg skal plassere dette innlegget , men jeg har en macbook , og jeg vil veldig gjerne laste ned filmer på den .. Hvordan gjør jeg det ? Regner med at jeg ikke kan ha bitcomet som på den andre PC-en jeg hadde , for jeg finner ikke noe sted jeg kan finne bitcomet for mac .. ;/ Jeg skjønner ingenting jeg . Og jo foresten en ting til .. Noen som vet hvordan jeg skal få den til å slutte med å logge ut hver gang skjermen blir svart ? Hver gang skjermspareren kommer så må jeg logge inn på nytt omtrent .. Jeg liker å være alltid pålogga på msn å sånn , men den logger seg jo bare ut etter 20 minutter .. =/ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Rapportert for spørsmål om ulovlig nedlasting. Men jeg kan svare deg på det andre spørsmålet ditt. Gå til Systemvalg -> Kontoer -> Påloggingsvalg og huk vekk "Aktiver raskt brukerbytte". Det burde gjøre susen. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Å spør etter en torrentklient er vel ikke noe gale det. (Hvem laster ikke ned filmer :!: ) En veldig god torrentklient er http://transmission.m0k.org/ EDIT: Du kan sjekke denne tråden på MAC1.no Endret 30. november 2007 av FooReXZ Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Siden tråden spørr om nedlasting av filmer så stenges denne. MVH¨ KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg