Jon-d Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Da har jeg lagt inn ny gammel driver. 81.95 skulle visst være bra... 3DMark økte til 7000 poeng, men det er fortsatt dårlig. Folk har jo dobbelt så mye med samme kort (riktignok overklokket i hue og ræva, men allikevel) Lenke til kommentar
madammim Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du kan jo prøve å overklokke litt?Har du eldre Windows OS på hardisken som tar noe plass? Tja, kan jo det, men resultatet mitt var under halvparten av hva andre med det PCmark05 oppfatter som "lignende system" har fått, så 10-20% OC er ikke veien å gå tror jeg. Noe annet er galt! Har ingen andre OS inne for tiden. XP er reinstallert nylig, på ny disk, og alt er ryddig og fint hva er speccsa for PC-en da? AMD X2 6000+, 2GB Geil DDR2 4-4-4-12, nVidia 7800GT Kansje å overklokke hue og rævva har noe for seg? Min erfaring er i alle fall at du ser betydelige økninger i slike benchmarks ved å overklokke "hva remmer og tøy holder" (CPU/RAM/Skjermkort) Blir feil å sammenligne ditt uklokkede system opp mot et (max?)klokket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå