stoffy815 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Hei. jeg skal bestille noen scooter deler fra www.easyparts.nl. Fra nederland. og jeg lurer på hvilke ekstra avgifter som kommer, etter frakt... jeg vet frakten, som er på 22 €. og mvn er jo 25% eller no.. men tollen er jeg usikker på.. takker for svar.. og vennligst bare svar om dere er sikre. Prisen på det jeg skal bestille er rundt 2100 NOK m/frakt Takker Endret 29. november 2007 av stoffy815 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Avgiftsguppe F, motorsykler: 0,- kr i avgift opp til 125ccm Edit: Fint om du kunne endre emnetittelen til noe mer beskrivende, og samtidig bruke små bokstaver. På forhånd takk. Edit2: Så nå att det dreide seg om deler og ikke en hel scooter. Da må du vel bare betale moms (over 200,- kr) og fortollingsgebyr (Hvor mye dette er, kommer an på hvem som frakter pakken) Endret 29. november 2007 av k-orm Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Emne endret av moderator. MVH KVTL Lenke til kommentar
stoffy815 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 men hva ligger fortollingsgebyren på CA. Alt fra X-X. takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå