Gå til innhold

Warhawk Operation: Omega Dawn bilder

HerrGhost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nah, serverne er fortsatt stappfulle på Warhawk, så ingenting har endret seg der. :D

Jeg tror spillerne muligens deler seg i hvem som vil ha konstant action, mindre brett etc. i online spillet, og hvem som vil ha litt mer taktikk, større brett, kjøretøy etc. Jeg for min del er ikke så stor fan av vilkårligheten i hvor man spawner hen i CoD4, så jeg er fortsatt mest glad i Warhawk, men jeg spiller også en god del CoD 4 mp alikevel.

Lenke til kommentar

Herregud som jeg gleder meg, Warhawk er fortsatt den beste multiplayer opplevelsen på PS3, og bare 50kr for denne pakka gjør ingenting da spillet i seg selv kostet jo bare 200kr og :)

Natt kamper kommer til å bli utrolig bra. Som noen sa på N4G.com så blir det jo som alt man ser fra bagdad osv på CNN :p

Nei dette er julegaven sin det gitt!

Lenke til kommentar
Noen som har mer info om når dette vil komme ut?

Har ikke hørt noe mer spesifikt enn at det skal komme ut før jul.

Har heller ikke lest noe om at det nye nattkartet skal komme med noe dag alternativ, så jeg tviler litt på det. Men hvem vet...

Lenke til kommentar

Synes det er utrolig dumt at dem skal ta penger for map etc, når vi faktisk har kjøpt og betalt spillet fra før... Da skulle egentlig sånne ting være gratis IMO. Men alt er jo bare for å tjene penger til dags, verden består omtrent bare av grådige selskaper/folk osv osv.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...