HerrGhost Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Her e noen bilder fra Operation: Omega Dawn som kommer til warhawk i desember: http://www.insidegamer.nl/playstationstore...wk/screenshots/ Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Fett nok, men tror jeg må spille det før jeg blir imponert, disse bildene var litt for mørke til at jeg brydde meg. Fikk litt Star Wars følelse faktisk. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Liker at Dropskipet kommer på alle banene. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Et lite off-topic spørsmål: Hvor rask internettlinje bør man ha (minimum) for at WarHawk skal være spillbart, dvs uten lagg og disconnection problemer? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Helst 45 mbit. Neida, jeg har 20mbit, går mer enn bra nok. Tror du burde ha en 2-4 mbit minimum. Lenke til kommentar
henky Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 kjøpte spillet idag! blir sikkert fett. men noen som vet om denne blir gratis eller man må betale? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Må nok betale ville jeg tro. Uansett så det ikke så artig ut, så vet ikke om jeg gidder å kjøpe det. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kjipt hvis det skal koste penger, det er bare et map. Mappacks SKAL være gratis. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Warhawk Operation: Omega Dawn blir å koste 7.99$. Kart over det nye brettet: Mer info finner du på Playstation.Blog og PS3Fanboy. Endret 1. desember 2007 av XDamage Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 har warhawk dabba av når call of duty 4 kom?:O Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) gleder meg ser supert ut.. Endret 1. desember 2007 av MclarenMrcedes Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Nah, serverne er fortsatt stappfulle på Warhawk, så ingenting har endret seg der. Jeg tror spillerne muligens deler seg i hvem som vil ha konstant action, mindre brett etc. i online spillet, og hvem som vil ha litt mer taktikk, større brett, kjøretøy etc. Jeg for min del er ikke så stor fan av vilkårligheten i hvor man spawner hen i CoD4, så jeg er fortsatt mest glad i Warhawk, men jeg spiller også en god del CoD 4 mp alikevel. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Eg har hvertfall ikke klart å spille noe annet enn cod4 siden eg kjøpte det. Jo mer eg spiller jo mer vil eg spille videre. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Herregud som jeg gleder meg, Warhawk er fortsatt den beste multiplayer opplevelsen på PS3, og bare 50kr for denne pakka gjør ingenting da spillet i seg selv kostet jo bare 200kr og Natt kamper kommer til å bli utrolig bra. Som noen sa på N4G.com så blir det jo som alt man ser fra bagdad osv på CNN Nei dette er julegaven sin det gitt! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Lurer litt på hvordan dropship kommer til å påvirke de andre banene. Det blir jo en helt annen spillbarhet med et sånt type fly. Kanskje man kan slå det av og på på servere. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Vil det kun være mulig å spille om natten på det nye mapet, eller vil man få muligheten til å velge dag/natt på alle? Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Noen som har mer info om når dette vil komme ut? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Noen som har mer info om når dette vil komme ut? Har ikke hørt noe mer spesifikt enn at det skal komme ut før jul. Har heller ikke lest noe om at det nye nattkartet skal komme med noe dag alternativ, så jeg tviler litt på det. Men hvem vet... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 tror det er 17 desember det kjem ut på psn Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Synes det er utrolig dumt at dem skal ta penger for map etc, når vi faktisk har kjøpt og betalt spillet fra før... Da skulle egentlig sånne ting være gratis IMO. Men alt er jo bare for å tjene penger til dags, verden består omtrent bare av grådige selskaper/folk osv osv. Endret 9. desember 2007 av BadSmile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå