Pantera_fan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei, den stasjonære PC-en min skrur seg av automatisk når den jobber og etter den har stått på en stund. Hva kan jeg gjøre ? Jeg har prøvd å formatere men når formateringen holder på så skrur den seg av, så det hadde vært flott med noen svar Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det første som faller inn i mitt hode er at CPU blir for varm (evt. at temperaturgrensen for når den skal slå seg av er for lav). Et skudd i mørket fra min side, men vel verdt et forsøk. Sjekk i BIOS. Lenke til kommentar
exel21x Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Står mye hjelp til deg om Cpu overheat på den nye Guiden til hw. Bygg PC-en selv/Systemet er ustabilt. Sjekk biosen ja! Prøv å skaffe deg noen programmer som leser av kortene dine i windows også, Så finner du ut fort om du går over "grensen" for varme. 70 er vell ett kjent og kritiskt nivå. Kan også være Minne. Men alt dette står i Guiden Lenke til kommentar
Pantera_fan Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Takk for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå