jajajajajajajajajajajaja Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei! Om 9 timer skal jeg ta mine første kjøretimer. Men jeg har da altså ikke penger. Er det sånn at jeg må betale for timene på stedet? Eller kan jeg få tilsendt en faktura? Takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Du får tilsendt regning Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 er som disel sier ,dem sender deg en faktura. der jeg tar lappen sender dem ut regning for 5 timer om gangen. men det er alt etter hvilke skole og hvor mange timer du vil betale for omgangen. Lenke til kommentar
jajajajajajajajajajajaja Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 er som disel sier ,dem sender deg en faktura. der jeg tar lappen sender dem ut regning for 5 timer om gangen. men det er alt etter hvilke skole og hvor mange timer du vil betale for omgangen. Takk til begge to for raskt svar! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg betalte der og da, så jeg slapp slike skippertaksbetalinger, men kjøreskolen hadde alle muligheter åpne for min del, så lenge jeg hadde betalt alt jeg måtte før oppkjøring. De nektet å la meg ta oppkjøring om jeg ikke hadde betalt alle timene. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det er helt opptil den aktuelle kjøreskolen å avgjøre hvordan de skal kreve inn betalingen. Noen krever forskudd, noen krever etterskudd på stedet etter timen(e), noen sender ut faktura og noen lar deg velge mellom forskjellige løsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå