Turnfalken Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Hei. Jeg har bestemt meg får å gå til innkjøp av ny pc. Jeg har tenkt å bruke 20 000,- PC-en skal brukes til og spille de nyeste spillene, med høye instillinger, helst på fullt vis det er mulig. Jeg tenker da serlig på Crysis og Call of Duty 4. Tastatur, mus og høytalere har jeg fra før, men kunne tenkt meg ny skjærm og Vista. Jeg har mest lyst på 24", siden disse kan vise full HD. Dette er første gang jeg bygger pc selv, men skal nok klare dette siden jeg har lest en del om pc bygging og vet om en del guider som finnes. Vis noen kunne kommet med noen tips, eller satt sammen en pc for meg hadde det vert supert! Det er det samme hvilken nettbutikk delene kommer fra, så lenge det ikke blir altfor spredt. På forhånd takk! Endret 29. november 2007 av kimekeland Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 her er mitt forslag! ble 21,5k da men Lenke til kommentar
haalo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ville heller gått for to av HD3870-kort, da disse i crossfire yter bedre enn 8800GT i SLi. I tillegg støttes crossfire av flere brikkesett enn SLi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå