Gjest Guest_gjest Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 ja, saken er den at eb bor en plass der det ikkje går busser. eneste bussen som går er skule bussen om morgenen og hjem igjenn på ettermidaggen. og det bor heller ingen folk og være med på denne plasen. Så derfor har eg aldri hatt noe særlig kontakt med jenter og slikt, men er dette galt liksom? kansje litt dumt spørsmål men er det for seint for meg er 17 år nå. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 kansje litt dumt spørsmål men er det for seint for meg er 17 år nå. Ja, det er langt over leggetid for en som deg. 10hilolzomfg. Uansett. Nei! det er ikke for sent for deg, du har såvidt begynt på livet. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 det er for seint for deg visst du hadde vert 50 og budd heime hos mor. og har 70x200 seng, og bruker pysjamas med bamser på. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hva med å flytte på hybel hvis du ser på boforholdene dine som dårlige? Du kommer til å få ett kjempefint sosialliv.. Finn en leilighet der du bor sammen med 1 eller flere, da blir du ikke sittende alene hver dag.. 17 år for sent? driver du å mobber noen her? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 hehe, er bare litt redd for at livet går i dass liksom når eg ikkje har `begynt` enda liksom. Det med hybel blir litt vanskelig, koster alt for mye :/ men håper på og få en læreplass til nesteår og tror eg skal flytte ut da. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er jo laaaaaangt ifra for seint. Slapp av og ikke stress så mye. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) hehe, er bare litt redd for at livet går i dass liksom når eg ikkje har `begynt` enda liksom. Det med hybel blir litt vanskelig, koster alt for mye :/ men håper på og få en læreplass til nesteår og tror eg skal flytte ut da. Neida.. Er ikke sikker på hva du mener med "for sent" og "begynt" ,men tror da litt.. Du får jo borteboer stipend, og kanskje en jobb? Borteboerstipend får du også som lærling, så jeg ville sagt at du bør flytte ut.. (jeg bor faktisk selv hjemme enda.. Så litt merkelig å si sånn, men jeg bor vel mer sentralt enn deg.. Hadde jeg bodd såvidt mer øde enn hva jeg gjør nå, hadde jeg vært borte for lenge siden..) Endret 29. november 2007 av Daniel-G Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 hm, får nok ikkje borte boende stipend men blir litt trist og flytte fra skogen og fjellene her og. Har jo ikkje noe problemer med og bo her, trives og alt det der men er bare litt redd for at aldri kommer til og bli mer sosial en eg er nå liksom. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg er 17 år og har nettopp begynt å bli sosialt aktiv... Fungerer kjempeflott Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 hehe, bra eg ikkje er den eneste som er litt sein for og si det son Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) hehe, bra eg ikkje er den eneste som er litt sein for og si det son Jeg bor også på ett lite sted medet noe labert kollektivtilbud(ikke like ille som deg men). Det har nok mye av grunnen. Hjalp mye når jeg begynte på videregående, og fikk meg nye venner i nye miljøer osv. Endret 29. november 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 ja, saken er den at eb bor en plass der det ikkje går busser. eneste bussen som går er skule bussen om morgenen og hjem igjenn på ettermidaggen. Og det bor heller ingen folk og være med på denne plasen. Hmm, kjenner meg att i det biletet der. Imidlertid brukte eg skuledagane så godt som råd til å henge med min daglege omgangskrets, og foreldra mine var også velvillige til å køyre meg hit og dit dersom det trongs. Det er nok ikkje for seint for deg. Kva er det med at folk trur at dei aldri vil få dame i 17-årsalderen? Med mindre du er mammadalt og skal bu heime til du er 30, kjem alt til å forandre seg når du flyttar ut for å studere/jobbe/whatever. Det er fyrst då at morroa startar! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 ja, er ganske drit med at det ikkje går busser og slikt ja Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 ja, er ganske drit med at det ikkje går busser og slikt ja Edit: har ingen planer om og bo hjemme lenge nei Så håper det forandrer seg da. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 hehe, er bare litt redd for at livet går i dass liksom når eg ikkje har `begynt` enda liksom. Det med hybel blir litt vanskelig, koster alt for mye :/ men håper på og få en læreplass til nesteår og tror eg skal flytte ut da. Nei, for seint er det ikke.. Men er bare bra at du har begynt å tenke på ting, ja, det er tungt.. man kan bli sittende å fundere på ting.. hvorfor ditt og hvorfor datt.. hvordan skal jeg gjøre det og det. Men først å fremst må du komme deg ut av heimen, og gjerne til en mer befolket plass. Da førsta har du mulighetene foran deg.. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er aldri for sent, selv om det er tungt slik du har det. Vet selv hvor jævlig det er med (for å si det rett ut) forpult dårlig offentlig transport, hva med å ta saken i egne hender, og mekke sammen mopedlappen? Ellers er det ikke så altfor lenge til du er 18, though, igjen har vi venteproblemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå