herrtuug Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei. Er VELDIG ny i Lotro spillet og finner ikke spesefik info på følgende som jeg gjerne skulle hatt svar på før jeg fortsetter å spille på en character. Når man har en trial konto. Kan man da oppgradere denne til en retailkonto og fortsette og spille med alle character's intakt? Joda, jeg kan regge meg å begynne å betale men har 6 dager igjen å teste på så jeg vil gjerne bruke denne tiden til å virkelig se om jeg liker spillet. Er veldig wowifisert, men det jeg har testet hittil liker jeg veldig godt! Liker det mye bedre enn WoW. Uten at dette skal bli en hate wow love lotro post. Kan noen som har gjort det samme kanskje svare meg på spørsmålet mitt. Takk! Lenke til kommentar
stalker. Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Du er nødt til å kjøpe spillet i butikken, logge inn på codemasters sine sider og skrive inn keyen der for å oppgradere kontoen. Ja, du får da beholde alle characters. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ikke installer spillet fra DVD-en du kjøper, er en alt for gamel versjon på den og du må laste ned unødvendig mye på nytt for å komme opp på siste versjon. Alt du trenger er retail key'en som du må registrere på kontoen din. Det du har lastet ned for trail perioden er en full god klient. Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Da har jeg kjøpt spillet. Gleder meg til å utforke Middle Earth. Spiller på Eldar serveren. Race of Man. Lore Master. Nick: Herrtuug. SES! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå