Gå til innhold

Erfaringer med Multikom.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Jeg kjøpte min bærbare fra Multicom i sommer og er storfornøyd med Multicom. Sender man en mail kan man forvente å få svar i løpet av dagen/morgendagen og de er meget hjelpsomme ovenfor deg. Jeg fikk f.eks. slettet tre ordre og endret på den siste via mail, tok under ett døgn fra mailen var sendt til spørsmålet og slikt var besvart og tatt hånd om. De leverte også meget raskt (kan være at jeg var heldig med Posten, men men) og pakken kom frem i en eneste stor pakke.

For min del er det 10/10 i potten. Servicen er den beste jeg har vært borti, varene er av høy kvalitet og de er generelt sett billige :)

Lenke til kommentar

Jeg bestilte tre eksterne harddisker i god tid før TG07, og de kom fram dagen etter at TG var ferdig. Jeg ringte flere ganger og spurte om de kom fram i tide og "ja, det skulle de gjøre". Om det var Multicom (det skrives med C) sin feil eller leverandøren vet jeg ikke, men jeg la ihvertfall merke til at de solgte ut nesten alle av den typen i løpet av samme dag som jeg bestilte.

Jeg har kjøpt et par småting der i etterkant, og da har jeg bare hatt positive opplevelser. De er i tillegg ganske rimelige på mange produkter, og ofte billigere enn Komplett. Jeg kan anbefale Multicom.

Lenke til kommentar

jeg kjøpte en laptop der for et par månder siden. Jeg er veldig godt fornøyd med servicen. De svarer raskt og de ordner opp hvis det er noe. eks. de hadde skrevet feil om skjermen jeg bestillte på laptopen på hjemmesiden sin, det oppdaget jeg ikke før jeg mottok laptopen, så jeg sendte en mail til dem og forklarte situasjonen. neste dag fikk jeg mail om at jeg fikk tilbake pengene skjermen kostet. så jeg har egentlig ikke noe negativt å si om multicom.no.

Lenke til kommentar

Jeg handlet der mye tidligere - flere komplette PC-er og også deler. Aldri vært noen problemer. Har også sendt inn et par defekte harddisker etc. som jeg har fått tilbake nye på garantien etter kort tid.

Eneste negative jeg har å si om dem er at de av en eller annen grunn har høyere porto-takster enn andre nettbutikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...