Lefse Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Routeren vår klikket her om dagen, slik at vi mistet bredbåndstilkoblingen, jeg har trykket på "reset"-knappen, og nå virker bredbåndet, men alle innstillinger er stilt tilbake og nå er det umulig å komme inn på menyen på routeren. Har prøvd å logge inn med passordet som jeg alltid har brukt på den, men det virker ikke, har også prøvd å logge inn uten passord, slik som det er når den er ny. Får opp denne feilmeldingen: 401 Unauthorized Authorization required. Håper noen kan hjelpe meg, nettverk og internett fungerer, men får ikke sikret det trådløse nettverket, eller stilt på noe som helst på routeren, noe som er ganske upraktisk. Takker for all hjelp på forhånd. Lenke til kommentar
eppis Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 du må bruke standard passord som kom med routeren... prøv for eks admin//blank admin//admin etc... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 User skal være tomt og passordet er admin på default Linksys-firmware. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Aha, mange takk, skal prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå