pang1 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei. Hei jeg kjøpte meg følgende PC: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=58315 og har et lite problem med den: Jeg har prøvd å oppdatere bios og alle drivere. Tempen på CPU er aldri høyere enn 45 grader og hovedkortet ca det samme. Spenningen på CPU er ca 1.0-1.1V. Dette skjer stort sett kun når jeg åpner programmer, selv task manager framprovoserer dette. Noen forslag? Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den var litt søt ^^ Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvis problemet kun er at du har en rød graf i tillegg til den grønne, så er det vel bare fordi "Show Kernel Times" er aktivert. Du finner valget under "vis". Lenke til kommentar
pang1 Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Hvis problemet kun er at du har en rød graf i tillegg til den grønne, så er det vel bare fordi "Show Kernel Times" er aktivert. Du finner valget under "vis". hahahaha takk det hjalp lol. så ikke noe farlig da med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå