nVIDIAsucks Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hva har tg med spill å gjøre??? Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 heh.. lite overraskende egentelig at det blir på vikingskipet.. jeje.. får glede meg til å kjøre 50 mil med en fullstappet buss med håpefulle 'nerder' fra Ulsteinvik... Klapp igjen brødboksen Geir Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 hva skjer der egentlig? kids som deler porr, gamez og warez med hverandre + spilling? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Vikingskipet er tradisjon da. hadde det blitt på lillestrøm i messe hallen der, hadde dusjing blitt et meget stror problem. men do hadde vært et mindre problem. Uanset enig med folket over, ingen påske uten TG. bare 30-40 min unna uansett Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hva har tg med spill å gjøre??? Egentlig burde ikke TG ha noe med spilling å gjøre i det hele tatt, men dessverre har vi disse såkalte GAYmere. De som ødelegger alt hva TG egentlig står for. Lenke til kommentar
jonas-- Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Kabal er jo det beste da.. 5000 stk som spiller kablal.. ) kan det bli bedre ?? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hva har tg med spill å gjøre??? SERIØST??? 98% av de som deltar er der for TO ting...spille LAN og laste ned det aller siste innen mp3/p0rn/spill/program... Før i gode, gamle dager var det et annet "miljø" med større mangfold. Da hadde en amiga,pc'er,c64 blandet i en herlig mix og det store var konkurransene, samt å få tilgang til internet. Nå er det et monogamt kjedelig pc miljø med snitt alder på 16 år... Ikke annet å forvente egentlig når et arrangement blir SÅ kommers. Eller? Kaptein_S Lenke til kommentar
jonas-- Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Nå er jeg selv ikke mer enn 18 år, og har vært på tg 3 ganger, så jeg vet ikke helt hvordan miljøet var når de brukte amiga o.l.. Men jeg kan si at i dag så er folk alt for kravstore.. "MÅ HA INTERNETT.. min 100MBIT.. SKAL SPELLA CS!!" Hva med og reise til tg for og få tak i noen nye filmer,, (bruke en dag på det) og resten gå rundt og prate med folk.. Hva er mer lærerikt enn og vandre rundt på tg og prate med vilt fremmede folk om data ?? Bare still deg siden av en, og samtalen er igang. ) DET ER KOZ!!!! Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hva har tg med spill å gjøre??? SERIØST??? 98% av de som deltar er der for TO ting...spille LAN og laste ned det aller siste innen mp3/p0rn/spill/program... Før i gode, gamle dager var det et annet "miljø" med større mangfold. Da hadde en amiga,pc'er,c64 blandet i en herlig mix og det store var konkurransene, samt å få tilgang til internet. Nå er det et monogamt kjedelig pc miljø med snitt alder på 16 år... Ikke annet å forvente egentlig når et arrangement blir SÅ kommers. Eller? Kaptein_S Desverre stemmer nok dette ganske bra De burde sette en aldersgrense slik at alle de cs-spillende fjortissene ikke kommer inn. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 hvis man gidder å la alle de csspillende fjortissene på tg ødelegge hele gatheringen, så er man ganske latterlig selv imo.. nytter ikke å klage på de når man klager like mye selv.. det er desverre bare slik at det er en del gaymere på tg.. men det trenger ikke ødelegge.. blir de for irriterende så loffer man dem! enkelt og greit! flertallet av folka på tg drar dit pga av de vil møte folk, utveksle erfaringer og skaffe seg nye ting.. vi som har vært der vet at tgstemningen er noe man sjeldent glemmer og den er en av grunnene til at jeg drar.. alle de halvkjente folka, gamle kjente fra tidligere tger, underholdning, stemningen, mye fete pcer å kikke på.. osv.. man får ikke mer morro enn man lager selv.. og det nytter ikke å la andre ødelegge for en.. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Nå vet ikke jeg hva du mener med "loffe", men TG har utviklet seg på samme måte som Quart festivalen.... kommersen har tatt overhånd, og de som er genuint interessert i data/musikk blir tilsidesatt.... Sørgelige saker egentlig! Men sånn er vel en gang utviklingen(?)... Kaptein_S EDIT: skrivefeil.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå