Gå til innhold

Nå er det bestemt: TG2003 blir på Hamar i Vikingskipet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:lol:

kan tenke meg du var høy i hatten når alle ungdomskoledamene glodde jah! hahaha! alltid morro med slike ting..

lurer på om jeg klarer å drite meg skikkelig ut på tg i år.. tror jeg har klart det bra de andre åra! :D

Lufen: nettbank, visa eller mastercard hvis jeg ikke husker for galt..

Lenke til kommentar

Hehe... dassene på TG ja :D De er mitt ansvar... (HOA!!!)

Menne... når vi nevner ekle saker, så er det jaggu mange ekle folk på TG. Jeg regner (håper) at dette ikke gjelder dere... hehe.

I fjor så hadde en av dassa tetta seg, så det var vann helt opp til kanten. Vel... vi går ut og henter den store sugekoppen, da en fyr går inn på dass og låser døra. "Ja... greit! Han skal sikkert bare pusse tenna", tenkte vi. Tar ei stund, og når'n kommer ut så forter han seg ut av garderoben. Og det var ikke rart... han hadde satt ut en skikkelig diger ubåt, som dukket opp... :evil:

Vær litt koselige i år a folkens! Er så sinnsykt nasty å rydde opp etter dere :wink:

Lenke til kommentar

hvem i all verden som vil betale 530 spenn for å komme inn? reise fra/til kommer på ~500, og mat og stuff også! blir rundt 1500 kroner det! Og det er mange penger. Jeg har råd hvis jeg vil, men de penga sparer jeg heller og kjøper meg noe godt. Holder meg heller hjemme!

For the record: 1500 kr =

* ca. 25 utepils

* ca. 60 butikkpils

* 5 helvflasker vodka o.l.

* en femdels bil

* flytur til Køben

osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...