Lufen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 hvordan betaler man for tg billet? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 kan tenke meg du var høy i hatten når alle ungdomskoledamene glodde jah! hahaha! alltid morro med slike ting.. lurer på om jeg klarer å drite meg skikkelig ut på tg i år.. tror jeg har klart det bra de andre åra! Lufen: nettbank, visa eller mastercard hvis jeg ikke husker for galt.. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ganske flaut egentlig. Liten drittunge som kommer ut fra jentedassen som er i 10.klasse gangen... :oops: Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hehe, den er kjip ja. Jeg bruker alltid handicap dassen når jeg er steder, der er det aldri kø, den er enorm, og stort sett aldri utsatt for enorme mengder urin på gulvet....... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 hahaha! typisk newbie stuff er det ikke? man MÅ seff drite seg ut for 10.klasse jentene.. nei huff! jeg føler med deg! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 To make matters worse/for å strø salt i såret var det en som ropte: hey, guttedassen er der *peke*... Kjipern start på u.skolen d ja ^^ Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Bare for å prøve å bryte ungdomsskole praten her og prøve å styre det tilbake til TG, så er det og masse diskusjoner på gang på http://forums.gathering.org/ Lenke til kommentar
airguard Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det er jo langt da hmm ja ca 5 minutter (15min og gå dit) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 To make matters worse/for å strø salt i såret var det en som ropte: hey, guttedassen er der *peke*... Kjipern start på u.skolen d ja ^^ Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hva mener du luffen? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 hvordan betaler man for tg billet? Visa eller giro Lenke til kommentar
^Zenit^ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hehe... dassene på TG ja De er mitt ansvar... (HOA!!!) Menne... når vi nevner ekle saker, så er det jaggu mange ekle folk på TG. Jeg regner (håper) at dette ikke gjelder dere... hehe. I fjor så hadde en av dassa tetta seg, så det var vann helt opp til kanten. Vel... vi går ut og henter den store sugekoppen, da en fyr går inn på dass og låser døra. "Ja... greit! Han skal sikkert bare pusse tenna", tenkte vi. Tar ei stund, og når'n kommer ut så forter han seg ut av garderoben. Og det var ikke rart... han hadde satt ut en skikkelig diger ubåt, som dukket opp... Vær litt koselige i år a folkens! Er så sinnsykt nasty å rydde opp etter dere :wink: Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Husk å fylle på såpe og tørkepapir.. Eneste jeg klager på Lenke til kommentar
^Zenit^ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jada, det skal vi gjøre! Prøver å holde det fullt hele tiden... men det er maaaaange dasser å fylle på... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 hvordan betaler man for tg billet? Visa eller giro giro? http://www.partyticket.net/tg03/ Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 hvem i all verden som vil betale 530 spenn for å komme inn? reise fra/til kommer på ~500, og mat og stuff også! blir rundt 1500 kroner det! Og det er mange penger. Jeg har råd hvis jeg vil, men de penga sparer jeg heller og kjøper meg noe godt. Holder meg heller hjemme! For the record: 1500 kr = * ca. 25 utepils * ca. 60 butikkpils * 5 helvflasker vodka o.l. * en femdels bil * flytur til Køben osv. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 giro? Jepp. Sånn gul og hvit sak vet du Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 giro? Jepp. Sånn gul og hvit sak vet du post it lapp? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ikke alle som holder følge i denne hi-tech verdnen vettu ^^ Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 hoho.. gleder meg... tok tog sist har nå førerkort, men ikke bil Var på tg i 2001. men "glemte" å dra i fjor (money,money) Skal definitivt i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå