Gå til innhold

Nå er det bestemt: TG2003 blir på Hamar i Vikingskipet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøreturen ned er jo en del av TG da :) Gleder meg som en unge til å komme ned å møte gamle kjente igjen. Blir femte gangen i år! Fint at de får inn litt flere plasser, men jeg frykter at bare fører til lengre køer på toalett, dusj og ikke minst Nordre sving.

Lenke til kommentar

kjekt å være jente når det gjelder doene.. det er sjeldent stor kø der.. og det er jo mange jentedoer i forhold til jentene hvis det skal sammenliknes med guttene! fett for oss! kjipt for dere! :D

jeg er også enig i at kjøreturen er en del av tg.. flere timer i bil sammen med venner, alle gleder seg like mye, stemningen er på topp, forventningene er på topp eneste som kan gå galt er hvis bilen dør..

åh!! blir min fjerde gang i år! og jeg gleder meg nesten mer for hvert år! :D

Lenke til kommentar
kjekt å være jente når det gjelder doene.. det er sjeldent stor kø der..  og det er jo mange jentedoer i forhold til jentene hvis det skal sammenliknes med guttene! fett for oss! kjipt for dere!  :D  

For de guttene som ikke går på jentedo ja :lol: og jeg er ikke en av dem..

Lenke til kommentar

For de guttene som ikke går på jentedo ja  :lol:  og jeg er ikke en av dem..

hehe! sant nok! :D det er jo en del av de og..

alltid festlig å se utrykkene dems hvis de er på jentedoen de gangene jeg har kommet inn.. :lol: de vasker hendene i en fart, kikker i gulvet og løper ut..

eller hvis det er gutter på vei inn på jentedoen, og så kommer det jenter som skal inn dit.. så snur de og.. oj!! var vist feil do.. gitt! heh! at jeg kunne ta så feil! :oops:

:lol:

Lenke til kommentar

HAHA... husker 1. året på ungdomskolen. Viste ikke hva som var jentedo og guttedo. Var ikke merket. I begynnelsen stakk jeg alltid på jentedoen, i min uvitenhet, helt til en dag det sto masse jenter utenfor dassen når jeg kom ut.. De så bare rart på meg, og da gikk det opp for meg hvorfor det ikke var pissoar der ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...