Q.bat Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Nå er det bestemt: TG2003 blir på Hamar i Vikingskipet www.gathering.org Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ja det er alt for langt Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Stress ? Nei uff, tror jeg holder meg hjemme jeg. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 hva!! pøh! TG here I come!! 6 timer i bil! må bare få lappen først! yey!! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ingen påske uten TG Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ingen påske uten TG kanke være mer enig! Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 bor 10 minutter unna *glede seg* Lenke til kommentar
Q.bat Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Det er jo langt da Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 heh.. lite overraskende egentelig at det blir på vikingskipet.. jeje.. får glede meg til å kjøre 50 mil med en fullstappet buss med håpefulle 'nerder' fra Ulsteinvik... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det er jo langt da Ja huff... 10min. Blir litt sliten av det ja Ok, skjønte at du ikke svarte på han over deg, men kunne ikke dy meg ^^ Lenke til kommentar
scar Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 langt nei bare 20 min i bil Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Kjøreturen ned er jo en del av TG da Gleder meg som en unge til å komme ned å møte gamle kjente igjen. Blir femte gangen i år! Fint at de får inn litt flere plasser, men jeg frykter at bare fører til lengre køer på toalett, dusj og ikke minst Nordre sving. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Uff.. i fjord var det mangler på papir, såpe, dasser osv.. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 kjekt å være jente når det gjelder doene.. det er sjeldent stor kø der.. og det er jo mange jentedoer i forhold til jentene hvis det skal sammenliknes med guttene! fett for oss! kjipt for dere! jeg er også enig i at kjøreturen er en del av tg.. flere timer i bil sammen med venner, alle gleder seg like mye, stemningen er på topp, forventningene er på topp eneste som kan gå galt er hvis bilen dør.. åh!! blir min fjerde gang i år! og jeg gleder meg nesten mer for hvert år! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Har ikke Alley Mcbeal lært oss noe??? UNISEX DO ER INN!!! Ser du en do..bruk den!! AKIRA Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hadde vært kjekt med unisex doer på tg ja.. Frykter opprør fra jentene som ikke gidder å tørke "setet" hver gang de skal på dass Lenke til kommentar
adyton Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 kjekt å være jente når det gjelder doene.. det er sjeldent stor kø der.. og det er jo mange jentedoer i forhold til jentene hvis det skal sammenliknes med guttene! fett for oss! kjipt for dere! For de guttene som ikke går på jentedo ja og jeg er ikke en av dem.. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 For de guttene som ikke går på jentedo ja og jeg er ikke en av dem.. hehe! sant nok! det er jo en del av de og.. alltid festlig å se utrykkene dems hvis de er på jentedoen de gangene jeg har kommet inn.. de vasker hendene i en fart, kikker i gulvet og løper ut.. eller hvis det er gutter på vei inn på jentedoen, og så kommer det jenter som skal inn dit.. så snur de og.. oj!! var vist feil do.. gitt! heh! at jeg kunne ta så feil! :oops: Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 HAHA... husker 1. året på ungdomskolen. Viste ikke hva som var jentedo og guttedo. Var ikke merket. I begynnelsen stakk jeg alltid på jentedoen, i min uvitenhet, helt til en dag det sto masse jenter utenfor dassen når jeg kom ut.. De så bare rart på meg, og da gikk det opp for meg hvorfor det ikke var pissoar der ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå