XDamage Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Siden mine anskaffelser av PS3 spill og Blu-ray filmer har eksplodert det siste halvåret, lurer jeg på om det er mulig å få tak i stativ som er lagd for å holde cover av denne størrelsen? Har saumfartet ebay, men finner ingenting. Jeg fant et slikt i sommer en gang på ebay, men det var flere farger på det og så ganske jall ut. Vil jo bare ha et i svart. Så, er det noen som vet om nettbutikker hvor slikt kan kjøpes, eller må jeg kutte ned et DVD stativ med sirkel- sag og lime det ihop? Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Kanskje ikke helt det du ser etter, men det holder coverne fast: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4611 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5463 fri frakt Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Takk for forslaget, men har PS3'en liggende, så det funker nok ikke for min del. Hmm, noen må jo produsere stativ... På tide å lete gjennom div. asiatiske nettbutikker. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Lag det selv og bli milliardær! Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Lag det selv og bli milliardær! Dagens svar! Måtte le godt når jeg leste det. hehe, men ikke dum ide da... Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Noen av vestkantgutta her på forumet som tilfeldigvis er i besittelse av en plastfabrikk en eller annen plass i Asia?? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det skal selvfølgelig lages i solid stål. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det skal selvfølgelig lages i solid stål. Hva med en alu-legering? Blir en smule lettere da ... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hva med en sånn her En helt vanlig hylle. Har en dvd samling på over 100 filmer og såvidt jeg vet finnes det ingen slothyller for såpass mange covere. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg kjøpte et høyskap på ikea, som man kan tilpasse høyden på hyllene. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Heter de fortsatt Benno på IKEA? billig og greie, kommer i mange farger... Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Heter de fortsatt Benno på IKEA?billig og greie, kommer i mange farger... Tror mitt heter Stockholm Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Heter de fortsatt Benno på IKEA?billig og greie, kommer i mange farger... Benno eksisterer stadig. Fungerer bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå