mandela Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 jeg refererer til denne tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=8...5479&highlight= 1.jeg får ikke bootet opp diverse linux-distroer (får installert) 2.jeg får ikke installert lycoris pga. følgende feilmelding: "ERROR 28: Selected item cannot fit into memory" har to harddisker, kun windows-hdd har en aktiv primærpartisjon, linux-hdd har primær, men ikke aktiv partisjon (er det en feil?), hvis jeg velger å gjøre ext3 aktiv, blir min andre( logiske NTFS partisjon på samme hdd) gjort om til skjult partisjon default bios-innstillinger, se hovedkort i signatur håper på hjelp Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Har hatt samme problem med bl.a RedHat. Mandrake 9.0 kjører perfekt på mitt A7N266VM. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 jeg får også liknende feilmelding i mandreake 9. tips til hva som er galt? jeg mistenker hovedkortet eller bios Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 er det noen her som har en (vellykket) asus nforce + linux kombinasjon? (ikke si bump, svar i stedet) Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg er ikke sikker, men mye av problemene med booting i RedHat 8.0 _kan_ skyldes en bug i Lilo (eller er det Grub RH bruker?). Prøvå oppgradere til en nyere. Eller kanskje en annen bootloader? De som _har_ problemer med RH, er i hvertfall ikke alene om det. Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 jeg har også en maskin med nforce hovedkort. eneste linux distroen jeg har fått til å instalere til nå er slackware. problemet mitt nå er at slackware ikke finner skjermen min, men dette problemet trenger jo ikke du å få. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå