amilo Skrevet 6. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2003 Hey. Jeg ser fra innmeldte meldinger fra medlemmer at det er mange som har bærbar data eller skal skaffe seg. Jeg mener at om en velger bærbar data ikke har noe med om man trenger den eller ikke, velger man å vere mobil er det opp til en selv. Lurte på om noen har amilo d bærbar pc 8820. I så fall har dere noen positive komentarer om denne? Er den god til spill, ??? :-? Lenke til kommentar
Han2Solo Skrevet 6. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg har hatt denne i ca 3 mnd nå, og er kok fornøyd!!!!! Den egner seg utrolig bra til spill, med radeon 9000 64 mb grafikk kort og 2,53 GHZ P4 prosessor, og 512 mb ddr ram har jeg oppnådd 7015 poeng i 3dmark 2001 SE med 1024*768*32, uten noen modding! Knall god maskin til både spill og kontor arbeid! Anbefales på det varmeste! Hansolo Lenke til kommentar
amilo Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2003 Er det andre som har erfaring ? Jeg er enda usikker? Lenke til kommentar
Dregoth Skrevet 7. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2003 Kan bare si meg helt enig med han2solo. Bruker den for tiden bare til spilling da. Meget bra ytelse. Lenke til kommentar
kroslg Skrevet 7. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg må si meg veldig fornøyd med min FSC 8820. Det eneste som er iriterende er at vifta slår seg av og på ofte. Jeg hadde foretrukket at den stod på hele tiden. Grafikken er super selv om skjermen er litt nøye på vinkelen. Har scoret ca.7200 i 3dmark 2001se. Lenke til kommentar
amilo Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2003 Tanx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå