c7Nn Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei.. jeg sitter fast på skate hvor jeg skal ta Nollie 360 flip til grind , jeg får alltid godkjent grind, men jeg får aldri godkjent nollie 360 flip selvom jeg tar en nollie 360 kickflip eller dobbel kickflip (eller heelflip).. har jeg misforstått hva jeg skal gjøre eller hva er galt :S? takk for hjelp Lenke til kommentar
juletred Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 360 flip er ikke f.eks en kickflip med 360 graders rotasjon, men en egen flip, om du ikke var klar over dette Står vel en plass i den der trick-booken hvordan man gjør den! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Han skjønner nok det, han heter tross alt CiRcLe7. Nollie 360 er litt vanskelig å få til i starten, husk at du har trick booken i ryggsekken (back-knappen) slik at du kan lett se hvordan du skal gjøre det. Slet med det oppdraget jeg også, lykke til Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Dette er 360 Flip BS Crooked Grind. Husk at du skal ta 360 Flip FS Crooked Grind på den gule ledgen når du har Rob Dyrdek oppdraget. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noe sånt, avhengig av om du står i switch eller regular (og om du er goofy) Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 ahh skjønte det nå det visste jeg egentlig etter å ha spilt S.K.A.T.E , men tenkte ikke over det Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Dette er 360 Flip BS Crooked Grind. Husk at du skal ta 360 Flip FS Crooked Grind på den gule ledgen når du har Rob Dyrdek oppdraget. Paul Rodriguez jo på klippet Lenke til kommentar
dksk Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette jeg heller. Det er ekstremt vanskelig! Det er en ting å ikke klare det i oppdraget. Men enn om du ikke klarer det til vanlig da!!! Der har du meg:) Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette jeg heller. Det er ekstremt vanskelig! Det er en ting å ikke klare det i oppdraget. Men enn om du ikke klarer det til vanlig da!!! Der har du meg:) Øvelse gjør mester.. Lenke til kommentar
dksk Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Klart det no!!!! De va ganske lett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå