carbon Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Noken som har gredd og kome opp til spøkelse byen i gta3. det skal visst vere på siste øya, bak fjellet med demningen. eg har vert bak med fly men eg kjem meg ikkje bort. eg veit ikkje heilt om det er ein spøkesesby men andre plasser på nettet står det at det er det. 8) Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ja, det er en der, mener på at det er den som blir brukt i en briefing på en bank-rans mission tidlig i spillet. Å forresten, hvist du prøver å lande der, så drukner du, fordi det bare er en spøkelses-by.. Lenke til kommentar
amilo Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Har vert der. Spøkelses byen er egentlig ingenting å se, men er en ålreit turistattraksjon. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 jeg har vært der MANGE ganger... kjører rundt der innimellom når jeg kjeder meg.. synd du kan kjøre gjennom alt.. hvis du går inn på www.gta3hq.com så finner du mod'er til gta3.. som du da kan f.eks få en bru som går til ghost town.. den siden ser ut som er nede nå, så :google: Lenke til kommentar
amilo Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Begynner ikke gamere å bli "litt" leie av gta 3 ??? Lenke til kommentar
Sepo Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 er det ett "must" og bli lei av ett spill? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Spill som GTA 3 blir man ikke lei. Det er tross alt et at av de beste spillene i dette årtusenet! Tenk på det... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 det er en spøkelses by ja, kan fly bort dit men den eneste tingen der som er "hard" og ikke bare spøkelseting er ett bosspann. byen er der fordi spilldesignerne laget introen til spillet der. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 gta 3 er morsomt. runna det for LEENGE sia men er fortsatt kult å flise rundt i fete biler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå