Gå til innhold

Hva synes du om Uncharted nå som du har spilt ferdig?


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Okay,thanks...verdt kjøpet har eg forstått

 

Så absolutt. Er verdt de 400 jeg gav for dem..

 

Spilte gjennom det for andre gang for noen uker siden og er mektig imponert over spillet. Historien var bra, grafikken var konge og for en herlig lyd. Greit nok, det var kort men for en spillopplevelse

det var, men det holder og spille gjennom det 1-2 ganger. Ble litt lei andre gangen.

 

Ikke les dette hvis du ikke har spilt gjennom.

 

Jeg ble skikkelig redd da de monstrene( spanjolene) kom og syntes dette gjorde historien enda bedre. Men håper allikvel at 2'eren er foruten dette selv om det gav meg en twist på historien

 

 

Skatte og belønningssystemet er bare genialt og gjør at du blir skikkelig gira og du føelr deg som en skattejeger.

 

Må legge til at jeg satt med et glis gjennom hele spillet.

 

 

 

EDIT: Skrivefeil.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uncharted er et fantastisk spill, som alle PS3-eiere burde ha i spillsamlingen sin. Jeg synes lengden er verken kort eller lang. Grafikken er fantastisk, og absolutt det vakreste spillet som har komt på PS3 til nå. Kunne gjerne hatt mulighet til å bære med seg flere våpen. Kanskje ha en pistol i hver arm.

Jeg synes også det ble litt for mye klatring, selv om det er en stor del av spillet. Men jeg håper at 2-eren begrenser klatringen litt.

Kunne også vært flere veier å gå, for det er bare en man kan følge for å komme videre.

 

Co-op som noen nevnte kunne også vært kult, men ville ikke funket riktig med tanke på historien (muligens dette forandres på i 2-eren).

Men det jeg savner mest er at man ikke kan ha flere våpen enn to med seg om gangen. Dette gjør at skytekampene blir litt kjedelige siden man hele tiden må passe på at man ikke mister all ammunisjonen.

Lenke til kommentar
Uncharted er et fantastisk spill, som alle PS3-eiere burde ha i spillsamlingen sin. Jeg synes lengden er verken kort eller lang. Grafikken er fantastisk, og absolutt det vakreste spillet som har komt på PS3 til nå. Kunne gjerne hatt mulighet til å bære med seg flere våpen. Kanskje ha en pistol i hver arm.

Jeg synes også det ble litt for mye klatring, selv om det er en stor del av spillet. Men jeg håper at 2-eren begrenser klatringen litt.

Kunne også vært flere veier å gå, for det er bare en man kan følge for å komme videre.

 

Co-op som noen nevnte kunne også vært kult, men ville ikke funket riktig med tanke på historien (muligens dette forandres på i 2-eren).

Men det jeg savner mest er at man ikke kan ha flere våpen enn to med seg om gangen. Dette gjør at skytekampene blir litt kjedelige siden man hele tiden må passe på at man ikke mister all ammunisjonen.

 

Det med at man bare kan bære 2 våpen er en ting jeg syntes er positivt med spillet. Det er mye mer realistisk, MEN man kunne hatt mer ammo til våpnene. Det er ikke så mye klatring egentlig. De skulle heller har variert skytingen mer. Men spillet er knall og noe av det beste jeg noen gang har spilt

Lenke til kommentar
Men det jeg savner mest er at man ikke kan ha flere våpen enn to med seg om gangen. Dette gjør at skytekampene blir litt kjedelige siden man hele tiden må passe på at man ikke mister all ammunisjonen.

 

Det kalles strategi. Du må planlegge hvilke våpen du vil bruke etter situasjonen. Det er sjelden moderne shooteres kommer med muligheten for å bære haugevis av våpen. Det er en grunn til det, Dessuten hadde det ikke passa hvis Nate sprang rundt med 6 forskjellige maskingevær på ryggen, han er en vanlig fyr som du og jeg.

Lenke til kommentar
Jeg synes det var litt overdrevent at man måtte bruke halve magasinet per fiende, men ellers var spillet fantastisk :)

 

 

Bare å sikte på hodet så tar man en fiende på 1-2 skudd..

Men ellers syntes jeg at det var kjipt at en ikke hadde mer skudd eller granater..

Satser på multiplayer eller sjansen til å være "de slemme" i 2'eren.

Lenke til kommentar
Men det jeg savner mest er at man ikke kan ha flere våpen enn to med seg om gangen. Dette gjør at skytekampene blir litt kjedelige siden man hele tiden må passe på at man ikke mister all ammunisjonen.

 

Det kalles strategi. Du må planlegge hvilke våpen du vil bruke etter situasjonen. Det er sjelden moderne shooteres kommer med muligheten for å bære haugevis av våpen. Det er en grunn til det, Dessuten hadde det ikke passa hvis Nate sprang rundt med 6 forskjellige maskingevær på ryggen, han er en vanlig fyr som du og jeg.

 

Jeg siktet til pistoler og lignende. Hvorfor jeg ikke skrev det er et mysterium.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg runda spillet og jeg må faktisk si at dette er til nå, min beste spillopplevelse på PS3!

Hele spillet er bare utrolig godt skrudd i sammen. Grafikken er fantastisk, lyden like så. Bra historie med mye humor. Spillet har en fantastisk atmosfære. 10/10 for meg i alle fall!

Gleder meg til Uncharted 2

 

PS: Alle gode spille er for korte, fordi vi hele tiden vil ha mer. ;)

Lenke til kommentar
PS: Alle gode spille er for korte, fordi vi hele tiden vil ha mer. ;)

Når et spill ikke greier å presse ut 7 timer en gang, så har det ingenting med at vi vil "ha" mer, men med et krav å gjøre. Derfor fortjener heller ikke spillet toppkarakter.

Endret av chiefo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...