Nordmoen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noe som gjorde Gears of War et dårlig kjøpt helt klart. Jeg vil tro at du vil gå glipp av mange av topptitlene med den holdningen De siste 12 årene har jeg ikke gjort det. Husker Onimusha 1 på PS2 tok meg 13 timer å runne, da med å skaffe alt seff. Men selv da ble jeg litt skuffa siden jeg la spillet på hylla bare etter en uke. Etter det tok hvert spill bare lenger og lenger tid. Metal Gear Solid varer jo en del lengere. Jeg vil helst ha 20 timer minimum. Da er ikke Action-adventure en sjanger for deg. På RPG fronten er det mye bra Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Den er jo det da. Angående navn på kategorien så holder det å si adventure. Onimusha har satt standarden for meg, spilt det siden det kom ut. Jeg likte Uncharted demoen utrolig, og kommer til å kjøpe spillet, men hvis jeg er ferdig etter 3 dagers spilling med litt over 3 timers økter, så blir jeg skuffa. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Start spillet på hard, så varer det lengre. Selv spilte jeg det på medium. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg har ikke spillet enda, men vet det ikke har online. Etter å ha tenkt hardt på det så tror jeg faktisk online kunne vært dritrått i Uncharted jeg. Alle startet i hver sin del i jungelen og jaktet hverandre ned. For eksempel står du bak en fjellvegg, og plutselig ser du hodet til en annen idiot forsvinne bak en busk eller noe, sånt hadde vært gøy online. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 kunne fungert fint med coop i spillet også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Advarsel for de som ikke har spilt gjennom.. Jeg likte spesielt godt mysteriet med en hel koloni som var bortglemt og satt under vann, og jeg smeltet helt når en typisk nazi ubåt base ala det man ser i Indy Jones filmene dukket opp. Istedet for å mase om det samme, så sier eg meg enig med førsteport på alle punkter. Litt mas blir det jo, FPS`en var stort sett stabil med eg merket til tider litt drop her og der, ingenting som går ut over det helhetlige intrykket. Litt irriterende noen ganger at cover systemet ikkje opfatter alle vegger og slikt som cover mulighet. Men stort sett funker systemet glimrende, og for oss som liker GeOW er jo dette toppers. Eg opplevde også ofte at teksturene lastes inn litt tregt i starten på nye kapittel, slik som i GeOW og ME etc. Litt syting her, men igjen spillet er ein perle. den vakreste og mest velpolerte perlen PS3 har og by på meiner eg. Dette spillet var grunnen til at PS3 egentlig skulle ha blitt kjøpt inn i disse dager, men eg fallt jo for fristelsen i sommer allerede. Så til quoten til Fhj, ja det var rett og slett utrolig herlig. Det var faktisk så gjennomført bra og intressant at tom. dama mi beordret meg til å spille spillet både i går og i kveld, hu ville se det fra ende til annen. For å sitere vedkommende "Det er som ein film for meg dette". Ein jævlig god ein sådan Eg brukte 7 timer og 50 min på spillet,normal vanskelighetsgrad, kort men så utrolig bra gjennomført og det levde så absolutt opp til mine forventninger, som eg fryktet var litt for store. Men neida, Naughty Dog imponerer. Herlig herlig herlig. Endret 30. november 2007 av Mala Lenke til kommentar
praystation Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Uncharted er uten tvil GOTY for min del. Stemningen i dette spillet er ubeskrivelig og du blir dradd inn i historien fra første øyeblikk. Jeg hadde store problemer med å løsrive meg fra spillet og kunne sikkert ha spilt det i ett strekk hvis det hadde vært mulig. Det som imponerer meg mest er Naughty Dogs fokus på detaljer, alt fra fugler til små dyr som plutselig dukker frem, detaljerte teksturer og utrolig lyssetting. Vanneffekten i spillet overgår alt annet jeg har sett og animasjonene er førsteklasses, selv om dog Heavenly Sword har enda bedre lipsync og animasjoner i mellomsekvensene. La deg ikke lure av demoen som kanskje var litt slapp i forhold til spillet som helhet. Dette er et obligatorisk kjøp for alle PS3 eiere. Dette var rett og slett herlig underholdning Endret 1. desember 2007 av praystation Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Dette må være det beste spillet jeg har spilt. Var som å se en jævlig god film i 10 timer. Herregud for en opplevelse! En story som er det mest geniale jeg har vært med på. Vendepunktet var fantastisk og overraskende, love it! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ble nettopp ferdig med Uncharted! Herregud for et herlig spill! Skjønte ikke helt oppstyret rundt spillet etter å ha prøvd demoen, og gjorde det fortsatt ikke etter noen små timer med fullversjonen. Men noen timer uti ble jeg frelst. Ble helt sugd inn i historien og nå er jeg bare lei meg for at det hele er over. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ble nettopp ferdig med Uncharted! Herregud for et herlig spill! Skjønte ikke helt oppstyret rundt spillet etter å ha prøvd demoen, og gjorde det fortsatt ikke etter noen små timer med fullversjonen. Men noen timer uti ble jeg frelst. Ble helt sugd inn i historien og nå er jeg bare lei meg for at det hele er over. Samme her! Et utrolig godt spill. Har nå spill igjennom spillet på easy, medium og hard. Altså rundet spillet tre ganger. Husker minuset spillet fikk hos gamereactor: "Du vil ikke spille spillet om igjen". Ganske weird, dette er et av de spillene jeg har spilt om igjen så mye på så kort tid. Lenke til kommentar
jatta Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Utrolig bra spill ja, følte som en så en film mens jeg spilte takket være bra historie og karakterer. bare synd at det ikke var lengre. Gleder meg til 2ern Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kongespill. De skulle bare gjort det med zombiene/monstrene/spanjolene litt annerledes. Noen spm. 1. Når jeg runda spillet, kan jeg velge et kappitel og spille det på nytt for å klare flere medaljer/unlocks? 2. Må jeg runde det på Vanskelig for å få dødsvanskelig eller må jeg ha så og så mange poeng? Lenke til kommentar
mEhE` Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 grafikken er rå og en spennene historie men blir en smule ensformig å løpe rundt og skyte de samme figurene om og om igjen.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Da var jeg ferdig. 8 timer og 42 tok det. Jeg lar være å ytre min mening om spillet da den kommer godt nok fram i alle innleggene tidligere i tråded. Fantastisk spill! Men det var for kort ... En timeslønn til Nate på 70,- er i drøyeste laget, spesielt med tanke på at dette er et "spill igjennom og legg fra deg" spill ved mindre du er spesielt interesert. Men for all del, kommer nok til å spille det igjen etterhvert. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Eit fantastisk spel, lett ein av dei spela eg kjem til å sakne i framtida. Gledar meg til fortsettjinga på denne morosame og action-fylte historia! Dog, zombie greiene øydela ein god del for min del. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Eg opplevde også ofte at teksturene lastes inn litt tregt i starten på nye kapittel, slik som i GeOW og ME etc.La sjølv merke til dette, men som i dei andre spela du nemner er det ikkje eit problem. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det er greit nok, og jeg er enig i argumentene om kvalitet. Men jeg holder ved mitt eget at sammenlignet med de beste ledende titlene som er på langt over 10 timer, så holder det ikke mål. Dette er grunnen til at jeg ikke kjøpte Heavenly Sword. Og i Onimusha 4 er det ganske mange baner. Du må riktignok dra tilbake til dem en andre gang, hver og en, men da slipper du til en del av banen som tidligere var sperret, og dette hjelper hiistorien veldig bra også. Jeg håper det er noe slags tilleggsgreier man kan gjøre i Uncharted som forlenger spilletiden. Jeg prøver alltid å gjøre så mye som mulig av det for å forlenge spillets levetid. Assassins Creed var jo veldig bra på det, så jeg har brukt langt lengere tid på å komme igjennom spillet enn det mange andre har gjort. Selv liker jeg heller at dem kutter ned på spilletiden, istedenfor å copy & paste oppdrag omigjen, som i Assasins Creed. De siste timene i Assasins Creed var ikke underholdning for meg, ble litt moro igjen på de to siste oppdragene, men før det hadde det vært timevis med kjedelig dritt omigjen og omigjen med nye navn. Heavenly Sword og Uncharted er egentlig også ett par filmer inni spillene. Og selv om alle andre fullfører spillene på 8-9 timer, er det langt fra sikkert du gjør det. Selv brukte jeg lenger tid på Heavenly Sword, enn Assasins Creed, brukte bl.a. ca. 7 timer på ett boss-battle, før jeg gikk på nettet å fant ut hvilken combo jeg skulle bruke. Og det var ikke hovedboss-battlet engang i HS, og det er nesten 2 timer med film-klipp i Heavenly Sword. Om ikke du er villig til å kjøpe de to spillene vil jeg absolutt anbefale deg å låne dem hos noen mindre kravstore venner. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Spilte det nå for første gang, på hard, 27/60 skatter funnet, en del rewards ferdige. Elsker naughty dog, elsker uncharted! Spillet ser heeelt mad ut på Regza'n og jeg skal selvfølgelig runne det på nytt! Det kommer også en 2r! hoho Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Syntest spillet var veldig bra. Nydelig grafikk og lyd, spillet var en del kort da Ferdig på rundt 6 timer Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nydelig spill, koste meg fra start til slutt ... bortsett fra en ting. Den ******** lyden som kommer når du dør, den irriterte meg fra start til slutt. Jeg ber til de høyere makter at de fjerner den til Uncharted 2. Ellers et kanonbra spill, 6 av 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå