Gå til innhold

Hva synes du om Uncharted nå som du har spilt ferdig?


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Uncharted var en kjempe opplevelse for min del. Storyen er glimrende, noe litt uorginalt, men man blir også noe overrasket over vendingen den tar på slutten. Brukte sikkert rundt 10 timer, noe som er ganske greit egentlig, men jeg VIL ha mer! Bare å begynne å glede seg til Uncharted 2.

 

Grafikk: Nydelige miljøer, detaljerte texturer, nydelig vann og god art style gjennom hele spillet. MEN det som imponerte meg mest var faktisk stemningen i spillet. Solen, skyggene, vinden og blader som virvles opp av vinden, alt er med på å sette en nydelig stemning. Under jeep scenen skulle jeg faktisk ønske at jeg og fiendene kunne stoppe opp å nyte utsikten til tider.

 

Lyden: Soundtracket er bare nydelig. Kjørte spillet med DTS lyd fra anlegget og det var rett å slett en fryd for øret. Våpnene hørtes akkurat passe kraftige ut, eksplosjonene fikk subben til å hoppe litt og fossebrus og fugler skapte ett nydelig lydbilde.

 

Gameplay: Skytingen og slåssingen fungerte meget bra og det gjorde også coversystemet. Co-op modus hadde vært toppen av kransekaka.

 

Legger ved noen bilder som inspirasjon.

 

post-18536-1196364635_thumb.jpgpost-18536-1196364616_thumb.jpg

post-18536-1196364660_thumb.jpgpost-18536-1196364716_thumb.jpg

post-18536-1196364743_thumb.jpgpost-18536-1196364759_thumb.jpg

post-18536-1196364785_thumb.jpgpost-18536-1196364806_thumb.jpg

post-18536-1196364821_thumb.jpgpost-18536-1196364855_thumb.jpg

post-18536-1196364872_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, tok meg godt og vel ti timer her også. Det er bare å ta hatten av for dette spillet. Uoriginal story kanskje ja, men det er nå en gang ikke så mange måter å sale en hest på. Man har uansett en del interessante og originale vendinger i dette spillet.

 

Advarsel for de som ikke har spilt gjennom..

 

Jeg likte spesielt godt mysteriet med en hel koloni som var bortglemt og satt under vann, og jeg smeltet helt når en typisk nazi ubåt base ala det man ser i Indy Jones filmene dukket opp. :love:

 

Endret av Fhj
Lenke til kommentar

Ja dette spillet er helt utrolig .... Har aldri kost meg så mye med et spill som jeg har gjort/gjør med dette ..

timene flyr unna og alt flyter kjempe bra .

Hadde kansje håpet på litt mere gåter og kansje litt mindre skyting . men det er bare en bagatel for dette spillet er bare konge bra.

 

PS. er ikke helt ferdig er på siste brett tror jeg ?? men jeg bare dør .. noen som vet hva jeg mener kan dere sende meg en pm. med en løsning ?

Lenke til kommentar

Brukte selv en ca 10 timer og er utrolig fornøyd.

 

Den som plager meg litt er at dette er kort morro. De siste titlene jeg har gjennomført har vært av korteste slaget, syntes dette er trist. Det er sikkert flere faktorer som spiller inn og gjør spillene kortere.

 

Hørt rykter om oppfølger, dette gjør meg varm:)

Lenke til kommentar
Brukte selv en ca 10 timer og er utrolig fornøyd.

 

Den som plager meg litt er at dette er kort morro. De siste titlene jeg har gjennomført har vært av korteste slaget, syntes dette er trist. Det er sikkert flere faktorer som spiller inn og gjør spillene kortere.

 

Hørt rykter om oppfølger, dette gjør meg varm:)

 

Mye av grunnen er jo at det tar tid å lage grafikk motoren og alt som hører til. Men dette skulle jo legge opp til at Uncharted 2 burde bli minst 15 timer langt? Siden motoren bare trenger finpuss og utviklerene kan bruke mer ressurser på gameplay og historie.

Lenke til kommentar

Uncharted: Drake's Fortune er en utrolig opplevelse.

 

Sjeldent har timene bak kontrollene flydd avgårde så fort som i Uncharted, og spillet har etter min mening

den beste lydopplevelsen jeg har hatt i et spill noen sinne. DTS surrounden er knallbra, og det helt klart Lost-inspirerte

soundtracket er i verdensklasse.

Hvis du har et ordentlig anlegg, fyr opp volumet for denne tittelen! :D

 

Tenker jeg skal runde det på Hard og prøve meg på Crushing også før jeg legger det fra meg.

 

Alt i alt, en fantastisk bra tittel som blander det beste fra flere sjangere.

Lenke til kommentar
Uncharted: Drake's Fortune er en utrolig opplevelse.

 

Sjeldent har timene bak kontrollene flydd avgårde så fort som i Uncharted, og spillet har etter min mening

den beste lydopplevelsen jeg har hatt i et spill noen sinne. DTS surrounden er knallbra, og det helt klart Lost-inspirerte

soundtracket er i verdensklasse.

Hvis du har et ordentlig anlegg, fyr opp volumet for denne tittelen! :D

 

Tenker jeg skal runde det på Hard og prøve meg på Crushing også før jeg legger det fra meg.

 

Alt i alt, en fantastisk bra tittel som blander det beste fra flere sjangere.

Samme faen om foreldra mine er hjemme til onsdag kommer jeg til å ha det høyt på anlegget ja! :D

Lenke til kommentar

Fant to nye bilder på Neogaf som viser hva jeg mener med en sinnsyk stemning. Får lyst å dra dit å utforske øya videre. Helst uten alle piratene. Skyggene og lyset er noe av det beste jeg har sett på noen konsoller og PC, og det inkludert Crysis.

 

 

 

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Brukte selv en ca 10 timer og er utrolig fornøyd.

 

Den som plager meg litt er at dette er kort morro. De siste titlene jeg har gjennomført har vært av korteste slaget, syntes dette er trist. Det er sikkert flere faktorer som spiller inn og gjør spillene kortere.

 

Hørt rykter om oppfølger, dette gjør meg varm:)

 

Mye av grunnen er jo at det tar tid å lage grafikk motoren og alt som hører til. Men dette skulle jo legge opp til at Uncharted 2 burde bli minst 15 timer langt? Siden motoren bare trenger finpuss og utviklerene kan bruke mer ressurser på gameplay og historie.

 

Har full forståelse for det, men vil si meg enig i at nå som de har lagt det grafiske grunnlaget kan de videreutvikle dette og kanskje gjøre oppfølgeren lengre som du sier. Har kommet til å tenke på om historien rundt det neste spillet kan bli like spennende. Historie og gameplay er for min del like viktig som grafisk kvalitet.

Endret av kallstrom
Lenke til kommentar

Jau, går en del tid vekk til å bare se utover den utrolige utsikten dette spillet har å tilby.

Spesiellt utsikten fra det gamle fortet er nydelig, der man kan se utover horisonten og innover bukta med kolonialbyggene i det fjerne. :love:

 

Jeg lengter til å dra tilbake til syden når jeg spiller dette spillet. Lyssettingen gir en veldig god opplevelse av hvor varmt det må være der.

Det eneste jeg etterlyser i oppfølgeren må være at man kan se varmebølger stige opp fra ting som har blitt varme i sola,

det har vært prikken over I'en! :D

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Jau, går en del tid vekk til å bare se utover den utrolige utsikten dette spillet har å tilby.

Spesiellt utsikten fra det gamle fortet er nydelig, der man kan se utover horisonten og innover bukta med kolonialbyggene i det fjerne. :love:

 

Jeg lengter til å dra tilbake til syden når jeg spiller dette spillet. Lyssettingen gir en veldig god opplevelse av hvor varmt det må være der.

Det eneste jeg etterlyser i oppfølgeren må være at man kan se varmebølger stige opp fra ting som har blitt varme i sola, det har vært

prikken over I'en! :D

 

Du kan jo ta en tur til amazonas å se om du finner fortet ditt:)

Endret av kallstrom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...