Håkki Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Dette irriterer meg sykt mye. Kan ikke vise video på maskinen. Kunne det før, men ikke no lenger. I VLC kommer lyden, men ikke bildet. I DivX Player sier den at det ikke er noen videostrøm i filen. Spiller jeg av videoen på en annen maskin funker det fett. Å se video i flash funker greit. Har oppdatert DivX og Xvid, men det funker alika vel ikke. Noen forslag? Håkki Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det første du kan prøve er å gå i kontrollpanelet og resett "video overlay" og all annen profilinnstillinger for videoavspilling du måtte finne. Deretter kan du sjekke hvilket API du benytter for video output i VLC: Settings - Preferences - Video - Output modules - huk av for "Show advanced options" nederst til høyre - prøv med "Default" og "DirectX Video" og se om en av de vil vise bilde. PS. VLC trenger ikke Xvid og DivX-dekodere. Så når noe er i veien med VLC er det som regel i skjermkortdrivere eller video-API at problemet ligger. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Funker fremdeles ikke. Har oppdatert grafikkdriveren men det hjalp ikke. Skifte API innstillingene ga heller ikke noe resultat. Er vel vert å nevne at det heller ikke funker i WMP eller QuickTime. Lenke til kommentar
Decaux Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Fullscreen eller video i det hele tatt? Jeg har køddet litt rundt i litestep og da komme jeg ikke vise fullscreen om pixelen i punkt [1,1] var allways on top. Uansett, dette løser nok ikke problemet ditt. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Video i det hele tatt, untatt i flash ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå