bkf_94 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Er 'lockpicking' en hobby? noen som vet hvor jeg kan lære mer om dette emnet? Edit: Er det ulovelig å ha et ''lockpick'' sett i Norge?? Endret 29. november 2007 av bkf_94 Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Du kan kanskje lære mer om emnet her: http://en.wikipedia.org/wiki/Lockpicking Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) hvorfor skulle det være ulovelig? sålenge du ikke bruker kunnskapen på andres dører er det vel ikke noe prob. du burde finne deg en ubrukt dør, for er du uerfaren på emnet har du lett for å ødelegge låsen, også knekke verktøy inne i låsen. Endret 30. november 2007 av Christeven Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Skulle tro det var likestilt med kampsport - lovlig så lenge du ikke bruker det mot noen unødvendig.. Lenke til kommentar
0wner170 Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Er 'lockpicking' en hobby? noen som vet hvor jeg kan lære mer om dette emnet? Edit: Er det ulovelig å ha et ''lockpick'' sett i Norge?? sitter med nyaktig det samme her, er nok lovlig å ha sett , vet at låssmeder i norge bruker det til å teste vanskeligheten på en lås, men er ikke lovlig å praktisere det i sammfunnet, du er nok nødt til å gjøre det hjemme. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Så lenge du ikke øver på naboens dør, så kan jeg ikke begripe hvorfor det skulle ha vært ulovlig. Er jo interessant hobby. Krever jo litt ferdighet, så slikt er jo litt moro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå