Gjest Guest_tulling_* Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Heisann! Har et lite problem her som jeg håpet noen kunne hjelpe meg med. Jeg lå med en jente på lørdag (Var ikke første gangen med henne, men var en stund siden sist. Tror ikke hun har hatt noen andre i mellomtiden) som hadde enten kyssesyken eller streptokokker eller no. Dagen etter klødde det ytterst på pikken. Dagen etter der igjen klødde det fortsatt, men det kom sykt mye smegma (kukost) og jeg har omtrent aldri hatt smegma. Dagen etter der igjen klødde det ikke lenger, og det var ikke like mye smegma (fortsatt litt) men det svidde iblant når jeg trakk forhuden tilbake. I tillegg svei det no jævlig i det båndet som er under pikkhuet på undersiden av penisen etter jeg hadde runka. Slik er det stort sett fortsatt. Er jeg syk? Hva bør jeg gjøre? Kan intimsåpe hjelpe? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Intimsåpe er bare en rengjøringsmiddel for daglig bruk. Jeg ville bestilt en legetime for å være helt sikker på tilstanden. Er det noe galt er det hvertfall ikke noe grunn til å vente og se. Men kjønnssykdommer pleier da å ha en dvaletid før det braker løs. Du fikk problemer dagen etter. Kanskje det er sopp? Aner ikke. Lege er det beste her. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hei. Det leses ikke som STDs pga symptomstiden, men det betyr ikke at du ikke har fått en liten infeksjon. Jeg synes, basert på informasjonene du har lagt ut, har du fått et hudirritasjonsproblem. (som ikke utelukker infeksjon). Hvor mangen timer tok det før du "dusjet" etter sexen? Prøv først, et par dager, med antibakteriel såpe og masse "appelsin juice". Sørg for at du "drikker mye" OG "uriner mye." vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå