Wiciwato Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Heisann, jeg så et blad liggende i gresset her for noen timer siden, og ville prøve å se åssen det ble med mobil. Så dette bildet er altså tatt med mobil. Det var egentlig bare et snapshot, ikke noe godt gjennomtenkt bilde eller noe sånn. Det ble også litt uskarpt her og der så jeg, pluss at det ble dårligere kvalitet enn på mobilen. Så, hva syns dere? Endret 29. november 2007 av Slicks Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Kjedelig utsnitt og farger. Dråper på blader er jo fint, men selve bildet er bare kjedelig. Kanskje det hadde blitt litt mer spennende om du hadde gjort bakgrunnen litt mer diffus. Lenke til kommentar
cossiest Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 hadde du klart og fått enda litt mer dybe følelse så kunne det blirr bra Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er i alle fall bedre bilde enn jeg greier å få med mobilen min Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg syns bladet er for dødt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå