Discipline Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Bassist Mark Hamilton. Endret 29. november 2007 av contaminated Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 BUMP! Er bildet virkelig så kjedelig at ingen gidder å si noe? Lenke til kommentar
Gertab Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Syntes bildet ditt fungerte bra jeg og absolutt ikke kjedelig. Veldig bra positur og "action" i bildet. Gjordet seg bra i s/h og likte støyen i bildet. Syntes kansje utsnittet ble litt trangt da jeg føler at personen er inne i en bevegelse, men ikke kommer seg videre fordi han blir stående og stange i bildekantene. Skjønte du den? Hadde også vært tøft og fått med litt røyk på dette bildet. Alt i alt godt utført og tommelen opp Har du exif på bildet og hvilket objektiv som er brukt? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 *høyreklikke på bildet* -> Egenskaper = EXIF Lenke til kommentar
Gertab Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 *høyreklikke på bildet* -> Egenskaper = EXIF Hvis du først lagrer det og så høyre-klikker ja(ihvertfall her hos meg). Tvilsomt om jeg gidder og lagre alle bildene jeg kikker på for og få opp exif for deretter og slette de igjen. Pleier heller ikke stå noe om hvilket objektiv som er brukt i exif og noen ganger er all exif fjernet. Er enklere for de som legger ut til kritikk og også skrive exif. Noe som man burde forvente at personen tar seg tid til hvis man ønsker at andre skal ta seg tid til og kikke på og kommentere egne bilder. Mvh Gert A Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 EXIF (hvis jeg husker rett): Nikon D80 Nikkor 18 - 70 mm f/3,5 - 4,5G AF-S 18 mm brennevidde ISO 1000 1/80 lukker Jeg må innrømme at det er temmelig rare innstillinger i forhold til det jeg vanligvis bruker i konsertlokalene her i byen. Det som jeg tror har skjedd er at jeg skrudde feil vei på hjulet da jeg skulle endre lukker i mørket, så jeg fikk 1/80 i stedet for 1/50. Det ble uansett riktig eksponert så det gjør egentlig ingenting. Jeg er enig i at det ble litt trangt, men grunnen til at jeg valgte å presentere bildet slik er at jeg ikke fikk sentrert bassisten siden han var så aktiv og energisk på scenen. Venstresiden er altså ikke croppet. Det eneste jeg har beskjært er høyresiden og litt av toppen. På en annen side synes jeg at det er litt kult med den tette croppen fordi 18 mm brennevidde byr på litt fisheyeaktig forvrenging som kler det tette utsnittet. Jeg kan laste opp originalbildet senere i kveld. Jeg er lettere omtåket, så beklagere det rotete innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå