kimarve Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei er det abre meg eller er en pc bare noe i et års tid før det har kommet spill den ikke klarer å drive, jeg mener f eks crysis er det utrolig dårlig optimalisert eller er det virkelig så bra grafikk ? Jeg ser ikke så sinnsykt forskjell med tanka på at det nesten ikke finnes hardware som kan drive det på fullt i dag... Noen forventer at man har sli ! Og snart 3 way sli 3 graffikkort (8800 ultra) blir støttet først, hvem har råd til 3 av disse, det er nesten 15000 kr det ! Det nyeste av det nye er bare nytt i en måned alvorlig talt... Seriøst holder det ikke med 8800gts til crysis ? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Et av dagens GTS vil holde til å kjøre det på medium værtfall. Hva om det klarer å kjøre det på high er jeg usikker på. Men det er værtfall ikke på høye oppløsninger. Crysis er et ekstremt krevende grafisk spill. http://www.extremetech.com/article2/0,1697,2222418,00.asp Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvis jeg har fortstått pointet ditt så spør du om 8800 GTS drar Crysis. JA, det gjør det, men det blir ikke kick ass-FPS. Kjøper du en pc nå som kjører crysis bra, så tror jeg ikke at man kan kunne kjøre et enda bedre spill som blir gitt ut om et år med ålreit fps. Teknologien går videre you know... Lenke til kommentar
kimarve Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Hvis jeg har fortstått pointet ditt så spør du om 8800 GTS drar Crysis. JA, det gjør det, men det blir ikke kick ass-FPS. Kjøper du en pc nå som kjører crysis bra, så tror jeg ikke at man kan kunne kjøre et enda bedre spill som blir gitt ut om et år med ålreit fps. Teknologien går videre you know... Poeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå