chokke Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hallo, har vi ikke alle sett hvordan "bitchesene" ser ut i musikkvideoer? Dette er da en korrekt fremstilling av dansinga på hip-hop-fremføringer. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kunne de forklare hvorfor man gjør det da?Det jeg sa er bare min teori Fordi du hører deg selv bedre, over all scenestøyen, om man ikke har tilgang til monitoring. Lenke til kommentar
Piperenser Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Noe som gjør meg veldig nygjerrig er hvorfor holder alle rappere i skrittet når dem rapper?Er det noe spesiell grunn`? De er bekymret for at det lille de har av baller skal falle av og forsvinne. Wannabe er en bra beskrivelse, vet ikke hva de forsøker å være, tragikomisk standup kanskje, synge og spille kan de i alle fall ikke. Endret 28. april 2008 av Piperenser Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kunne de forklare hvorfor man gjør det da?Det jeg sa er bare min teori Fordi du hører deg selv bedre, over all scenestøyen, om man ikke har tilgang til monitoring. Å sånn ja, når det er masse støy rundt deg! Ahh... Men hvis det er stille lønner det seg ikke tenker jeg, da bør du høre med ditt "ytre øre". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Fordi det er behagelig, og de driter i manerer og hva folk syns. Det er behagelig Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Beste hip-hop/rnb musikkvideo ever For denne generasjonen... Stemmer for å kalle dette et Dick Roll Endret 28. april 2008 av vStyle Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Forde de må sjule ståkuken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå