Sir Game Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Haha tupac dårlig rapper? sniffa lim eller? Trenger jeg virkelig å ramse opp alle de gode sangene hans? Kan ta de to ALLE har hørt: Changes og Dear mama. Hvis de er dårlig så vet ikke jeg. Nas har også mange gode sanger og er vel kjent i statene (og verden) for å ha laget et av verdens beste album (Nas is well known for his 1994 debut album Illmatic, which many consider to be one of the greatest hip-hop albums of all time) Lytt til låta: I know i can og spis ordene dine! Må få si at det faktum at du lister opp: Dr. Dre, Eminem, Nas, tupac og ikke minst Lil Wayne (som forøvrig snart kommer med nytt album) som dårlig rappere, viser meg at du overhode ikke kan hva du skriver om. En trend blandt mange "musikkfans" at det som er inn, egentlig ikke er så bra. Virker sånn på meg i alle fall. Anyway, det går ikke ann og liste opp artister og si hvem som er bra og hvem som er dårlig. Smaken som baken. Men bare måtte kommentere et par av valgene dine på "dårlige rappere" Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 En som lister Lloyd Banks som en god rapper og Tupac, Em og Nas blant annet som dårlige. Kan ikke taes seriøst. På nivå med Valkyrialuringen her oppe. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 fordi alle rappere har stor kuk og må rette på den hele tiden. fordi rappere har liten kuk og prøver å skjule det. haha... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Så vi har her en dyrisk fremstilling av utklassing. På samme måte som påfugler har stor hale og skal virke fine så har rappere små tissetasser de fremhever best mulig for å få parret seg og spredd disse utrolige gangsta-genene videre iform av bitches and hoes? Finnes mange eksempler, steinbukken braser sammen i stor fart og moser skallene mot hverandre. Skorpionrhar en hale de handler med. Bavianer har jo den utrolig sexy stumpen man ikke kan motstå osv. Lista er lang og rappere går under en av disse sjeldne, men latterlige dyreartene. Endret 14. desember 2007 av chokke Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 koffor er ikkje tråden på musikk forumet eller anna kultur? så hadde vi fått noken inlegg av den seriøse diskusjonen? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 rapperne har flatlus etter alle groupiene de har liggi med Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 rapperne har flatlus etter alle groupiene de har liggi med Så det klør altså? :!: Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 rapperne har flatlus etter alle groupiene de har liggi med Så det klør altså? :!: jepp no jævli Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 rapperne har flatlus etter alle groupiene de har liggi med Så det klør altså? :!: jepp no jævli Kanskje de burde holde seg unna bitches and hoes. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 rapperne har flatlus etter alle groupiene de har liggi med Så det klør altså? :!: jepp no jævli Kanskje de burde holde seg unna bitches and hoes. jepp Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 De er vant til å gå slik på gaten i den harde ghettoen de kommer fra, da man gjerne blir beskutt noen ganger i timen av folk man feuder med som cruiser forbi. Hvis man først skal bli skutt, ligger det i kortene at man foretrekker at hånden ryker i stedet for familiejuvelene. Denne instinktive ghetto-overlevelsesmekanismen følger selvsagt med over på scenen. De flytter faktisk aldri hånden bort fra skrittet, noe som for de rapperne som blir rike og berømte ofte medfører problemer i sosiale sammenhenger - da særlig de gangene de må kle seg i dress og menge seg i de høyere samfunnslag. Fy faen jeg lo når jeg leste det der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 koffor er ikkje tråden på musikk forumet eller anna kultur? så hadde vi fått noken inlegg av den seriøse diskusjonen? lurer jeg på og, men passer jo fint på OT Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) De er vant til å gå slik på gaten i den harde ghettoen de kommer fra, da man gjerne blir beskutt noen ganger i timen av folk man feuder med som cruiser forbi. Hvis man først skal bli skutt, ligger det i kortene at man foretrekker at hånden ryker i stedet for familiejuvelene. Denne instinktive ghetto-overlevelsesmekanismen følger selvsagt med over på scenen. De flytter faktisk aldri hånden bort fra skrittet, noe som for de rapperne som blir rike og berømte ofte medfører problemer i sosiale sammenhenger - da særlig de gangene de må kle seg i dress og menge seg i de høyere samfunnslag. Vel, hvis du tror at hånda di kan stoppe ei kule har du misforstått litt! Det går så klart hvis det er paintball, softgun eller luftpistol, men noe grøvre enn det ville ikke bare blåst av deg hånda, men også revet med seg mesteparten av utstyret ditt(pga beinsplinter fra hånda) Men for all del, lykke til med å bli skutt i hånda^^ Det gjør vondt, så vondt på insiden når folk henger seg opp i teknikalitetene i en sarkastisk utlegning, i et slags desperat forsøk på å være SMRTZ ON THE INTERNSTS. Endret 16. desember 2007 av Zealuu Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Som sagt, flatlus og ho'es. Evnt. så har de mye skit og drit i bokseren og føler de må rette på det. Skit og drit . Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det JEG lurer på er hvorfor i helvete folk som skal synge sterkt plutselig må holde en hånd på siden av hodet. Bumper tråden for å svare på dette. Det er fordi når du synger helt normalt hører du deg ikke som du er. Derimot når du holder for det ene øret, som de gjør, hører du det omtrent som de du synger til gjør. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Det hørtes ikke riktig ut Grunnen til at vi hører oss selv annerledes enn de rundt oss er fordi vi hører litt gjennom vibrasjoner fra kjeven når vi prater/synger. Hvis man da holder for et øre, burde vi egentlig høre mere via kjevebeinet, og mindre utenifra. Eller er det jeg som tar feil? Endret 27. april 2008 av khaffner Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Javel, så det er derfor proffesjonelle popstjerner har gitt meg det rådet, personlig? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kunne de forklare hvorfor man gjør det da? Det jeg sa er bare min teori Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Grunnen er vell helt opplyst Har du sett 8Mile og Kopps så vet du hvorfor, i de filmene holder jo begge på å blåse av seg hodet(nedentil). jeg undrer på om det er det som har skjedd i ghettoen ? Endret 27. april 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 grunnen er det at di må jo ha noe der nede siden di mangle noe vi andre har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå