x871kx6167ss7 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 I disagree. Dersom noe er fengende, så er det jo ikke unormalt at man beveger seg i takt med musikken med armer, ben eller hode. Eneste er jo det at innen metal/rock så forsterker man "nikkingen" til headbanging. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 grunnen til at de holder i pølsa nå de rapper er for å holde strap-on'en på plass Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Denne tråden er Epic:) Edit: Dobbel post i samme post^^ Endret 3. desember 2007 av EvenEleven Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 som oftest drar de jo opp buksa hehe eller kanskje de står klare til å dra opp en 9'mm, eller kanskje de har babert ballehåra og det klør litt Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 som oftest drar de jo opp buksa hehe eller kanskje de står klare til å dra opp en 9'mm, eller kanskje de har babert ballehåra og det klør litt HE_HE Humoren din dreper meg. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvorfor er det feil å kalle Eminem popartist? Eminem gjør det som regel bra på hitlister, og da er musikken hans pop. (Fra wikipedia: "Pop er en forkortelse for populær musikk, samtidsmusikk.") Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvorfor er det feil å kalle Eminem popartist?Eminem gjør det som regel bra på hitlister, og da er musikken hans pop. (Fra wikipedia: "Pop er en forkortelse for populær musikk, samtidsmusikk.") Jeg vil si at Michael Jackson er pop-musikk, men siden han ikke er på listene i dag, så spiller han ikke pop-musikk da eller? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Njaa.. kan vel være for å "dytte" buksa nærmere låret sånn at tisse-klumpen ser større ut? Evt. for å utheve konturene rundt den. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Mange gode teorier her, he-he. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ikke bland sammen skikkelig hiphop med det dere har sett på tv. Det så trist å se folk som generaliserer hiphop utfra det de ser på MTV og annet kommersiellt pop-crap. 50-cent, Jay-Z, Eminem, Snoop Dogg, Chingy, Nelly, osv... "MTV-ballgrabbers" alle sammen. Pop, pop og atter pop. Jeg har hørt på hiphop i mange år, og jeg hater alt maset om "bling", "pimpin", "bitches", "dollas", etc, etc... Å sette likhetstegn mellom gangstas og hiphop er som å sette likhetstegn mellom rednecks og country & western. Du oppnår kanskje et lite bifall blant sladregjengen i kantina, men prøv noe lignende blant folk som har litt peil, og du blir ledd ut. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg vil si at Michael Jackson er pop-musikk, men siden han ikke er på listene i dag, så spiller han ikke pop-musikk da eller? Jeg har vel ikke sagt at Michael Jackson ikke er popmusikk? (wikipedia) Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Haha, så latterlig Jay-Z er ikke en sikkelig hiphoper å hans musikk er pop-crap? gå å legg deg a Lenke til kommentar
Northland Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 De fleste bevegelsene til rappere som tar seg på skrittet er vell alle sammen ment som provoserende? Min teori er at det kommer fra "rap battle", "battling", "freestyle rap". Vet ikke helt hva det heter, med regner med dere forstår hva jeg mener! Der det gjelder og vinne over mostanderen ved å rappe. Da de driver med dette kan det jo se ut som det er rett før dem angriper hverandre. De viser hvertfall form for provoserende bevegelser, blandt annet ved å ta seg selv på tissen! Fra wikipedia A freestyle battle is a contest in which two or more rappers compete or battle each other using freestyle rap. Each competitor's goal is to 'diss' their opponent through clever lyrics. As hip-hop evolved in the early-80's, MCs gained their fame through live battles with other MCs. Freestyle battles can take place anywhere, street corners, on stage at a concert, or in school. Som sagt min teori! Jeg har ingenting i mot rap! Er heller ikke noe fast lytter, samt jeg interesserer meg ikke for rap eller dens historie sånn sett! Men jeg er åpen for musikk, og det er mye rap/hip-hop jeg fint klarer og høre på! Og jeg respekterer de som hører fast på rap. Er også enig med mangen andre her inne! Trangsynte folk som automatisk tror de har peiling på musikk for at de nettopp har lastet ned et random album av metallica burde ikke uttale seg! Det er rett og slett latterlig! "YOYO gangstah mofo musikk er piss musikk! Hater alt ved drittmusikken. Alle er like. Jeg tror jeg har peiling på musikk for jeg har faktisk hørt en sang og to av deep purple".. Eller de som har den der greia i signaturen sin "92% og teens have moved on to rap, if you are one of the 8% who still listen to real music.. bla bla bla" Hva fann er "real music?" Det finnes ikke noe definisjon på skikkelig musikk! Sporer litt av nå, men jeg har irritert meg grønn over dette! Spessielt den der idiotiske signaturen! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Haha, så latterlig Jay-Z er ikke en sikkelig hiphoper å hans musikk er pop-crap? gå å legg deg a Det er min mening ja. Jeg synes Jay-Z har dårlig flow. Lyricsa hans er ganske veike og jeg synes også at Timbaland (et av de definitivt største pop-komponist/produsent navnene for tida) som lager musikken for han er kommers og kjedelig. Det er pop, rett og slett. Lagd for å appellere til massene. Når det gjelder "pop crap" så henviste jeg til MTV og andre kommersielle medier som har en crappy måte å levere kultur til ungdom på. Om all pop er crap blir en annen diskusjon. Det er kjipt at brorparten av alle hiphop videoer kun inneholder pimpa biler, babes og bling. Kjipt, oppskriftsmessig, uorginalt og kommerst. Skjønner godt at folk får en skrudd oppfattning av hva som er hiphop, selv om det er synd. For ikke snakke om hvor synd det er på alle de naive kidsa som syns det er kult å leke "gangsta". De skjønner ikke at det er dem som blir hustla, stakkars... Det er nå min personlige mening. Blir vel OT å diskutere Jay-Z i detalj noe særlig mer. Endret 3. desember 2007 av Rata101 Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Når det gjelder "pop crap" så henviste jeg til MTV og andre kommersielle medier som har en crappy måte å levere kultur til ungdom på. For å ikke snakke om The Voice. Makan til møkkakanal skal du leite lenge etter Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Nrk 1 og 2, leita ikke lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hva med å ringe en hip hoper Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Haha, så latterlig Jay-Z er ikke en sikkelig hiphoper å hans musikk er pop-crap? gå å legg deg a Det er min mening ja. Jeg synes Jay-Z har dårlig flow. Lyricsa hans er ganske veike og jeg synes også at Timbaland (et av de definitivt største pop-komponist/produsent navnene for tida) som lager musikken for han er kommers og kjedelig. Det er pop, rett og slett. Lagd for å appellere til massene. Når det gjelder "pop crap" så henviste jeg til MTV og andre kommersielle medier som har en crappy måte å levere kultur til ungdom på. Om all pop er crap blir en annen diskusjon. Det er kjipt at brorparten av alle hiphop videoer kun inneholder pimpa biler, babes og bling. Kjipt, oppskriftsmessig, uorginalt og kommerst. Skjønner godt at folk får en skrudd oppfattning av hva som er hiphop, selv om det er synd. For ikke snakke om hvor synd det er på alle de naive kidsa som syns det er kult å leke "gangsta". De skjønner ikke at det er dem som blir hustla, stakkars... Det er nå min personlige mening. Blir vel OT å diskutere Jay-Z i detalj noe særlig mer. S dot >>>>>>>>> Din favoritt rapper/band. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvorfor gjør dere dette til en rap vs metall diskusjon? Så vanskelig å holde seg på tema? Tydeligvis. Spørsmålet er blitt besvart og da blir posten litt uinteressant, så da begynner folk med OT leste gjennom hele tråden, men har ikke fått med meg noen svar?? bare tull og tøys trokke det er for å holde buksa oppe Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 For en tragisk diskusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå