Gå til innhold

Hvorfor holder rappere i skrittet ?

Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

The Game, det var ekte poster. Snapbacks er der, og den lille diskusjonen dems provoserte meg også noe jævlig :roll:

On Topic: For å holde på buksene, selvfølgelig? :p Hvis en rapper uten baggy bukser og med et belte gjør det, er det bare litt tilbakestående.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viser til mitt foregåend innlegg. At det er for å holde buksa oppe, er det jo ikke...

mennesker blir påvirket av miljøet de er og ønsker å være i. Rappere ser opp til andre rappere (sine idoler) og tar etter dem... Forøvrig finnes også rappere som ikke er like glade i å tafse på kølla. Jay Z feks. En storhet og kjent som verdens beste rapper. fyren har med sitt American Gangster album tangert Elvis på Bilboard lista. (album)

http://www.youtube.com/watch?v=9VFLVk1lMEY - Bare tidenes låt, just listen to the lyric. God damn! :love:

Lenke til kommentar
Hvis de skal holde buksa opp, så tror jeg ikke det hjelper å ta på skrittet, da tar man heller å dra opp buksa eller holde på beltet...

Å ta på mellom bena vil det absolutt ikke hjelpe å holde buksa oppe...

Du kan prøve selv!

Seff hjelper jo ikke det på meg. Jeg kan jo ikke få stå med å ta meg i skrittet. Men det kan de mannlige rapperne, og buksa skal jo se kul ut. Dermed må de ha ståpikk for å holde den oppe!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Hvis de skal holde buksa opp, så tror jeg ikke det hjelper å ta på skrittet, da tar man heller å dra opp buksa eller holde på beltet...

Du kan prøve selv!

Seff hjelper jo ikke det på meg. Jeg kan jo ikke få stå med å ta meg i skrittet. Men det kan de mannlige rapperne, og buksa skal jo se kul ut. Dermed må de ha ståpikk for å holde den oppe!

Vet ikke om du tuller eller ikke, men de tar ikke på skrittet for å få ståpikk.

Man blir ikke stiv av å bare ta på pikken og selvfølgelig ikke foran en publikum.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Not really.

Hører ikke på noe annet en rap og hip-hop.

Men fy faen, 2Pac og Eminem er jo popstjerner, ikke jævla rappere... Søppel asså.

Dude, 2Pac er ikke popartist, ei heller rap'per. Han er "tha rap'per". Fan meg ikke noe pop!

Hva er det med at hip-hop-folk skriver tha istedetfor the?

Lenke til kommentar

Du kan prøve selv!

Vet ikke om du tuller eller ikke, men de tar ikke på skrittet for å få ståpikk.

Man blir ikke stiv av å bare ta på pikken og selvfølgelig ikke foran en publikum.

hahahahah nå fikk jeg meg en god latter.

Nei, jeg var ikke seriøs. :tease:

Jeg vet heldigvis såpass at man ikke får stå bare av å ta på den, stakkars mannfolk da hadde hatt det slitsomt.

Men hvem vet, kanskje de blir opphisset av å stå forann ett publikum og får stå ;)

Er sikkert noen som tenner på det, men jeg tror nok ikke alle gjør det. Slik som noen tenner på føtter

Lenke til kommentar
Det JEG lurer på er hvorfor i helvete folk som skal synge sterkt plutselig må holde en hånd på siden av hodet.

Hmm, vet ikke om vi tenker på det samme (Sånn som Robin gjør

?). Men man hører vel mer nøyaktig hvilken tone/oktav/et eller annet dersom man holder seg for øret når man synger. Sikkert noen som vet litt mer enn dette enn meg. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...