inaktiv000 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 For å ikke miste buksa. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Legg merke til at skriften gikk utenfor selve rammen her Går hardt for seg Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 hentet fra wiki.. Sagging Fra Wikipedia, den frie encyklopedi Gå til: navigasjon, søk Sagging er en form for moderne mote hos ungdom. Verbet å sagge vil si at buksen er plassert ca 15 cm lenger nede enn normalt. [rediger] Historie Saggingen oppstod i amerikanske fengsler, der de ikke fikk lov til å ha på seg belter. Dette har utviklet seg videre til å bli en stor trend blant ungdom. ______________ antageligvis for å holde buksa oppe. ser for meg at de sto i fengelet å rappa til hverandre mens de holdte buksa oppe. så syns de det var så kult. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Dermed Jimern3: [saggere = Rap'ere (or likes) = kriminelle] blir da en film om hvorfor du ikke skal sagge. Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Dermed Jimern3: [saggere = Rap'ere (or likes) = kriminelle] blir da en film om hvorfor du ikke skal sagge. ja faen .. alle som rapper er brun,gangster,kriminell,blingbling. lol hmm.. det er jo ingen hemmelighet at mange rappere har vært en tur i fengsel.(skal jo ikke mye til egentlig.) sa ikke at alle hadde hvert dær . og det er jo ganske sannsynlig at sægginga startet dær. og siden det er ganske mange rappere som går med store bokser. vil jeg tro at å holde seg i skrittet/(holde boksa oppe) kommer dær fra. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ja. Sagging er fint. Så mye enklere og plukke ut ungdomer på gata og Gangbange de. Sikkert veldig populært i fengsler... Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ja. Sagging er fint. Så mye enklere og plukke ut ungdomer på gata og Gangbange de.Sikkert veldig populært i fengsler... ? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det er nok fordi de ikke helt hvor de skal gjøre av hånda, på scenen. Når et "ikon" først (sikker ubevisst også?) startet dette, er det helt normalt at folk hermer. Det har blitt en trend... Stage preformance riiight? Dersom du er genuint intressert i rap-miljøet vil du forstå at mange av tekstene mm faktisk er helt sinnsykt bra. Folk som skriver at all rap (og at alle rappere er kriminelle feks) er patetisk osv, har sikkert ikke hørt noe særlig på det heller. Akkuratt som jeg skulle hørt et par pussycat doll (eller what ever) låter å avskrevet ALL popmusikk som dritt... Åpenbart en trend på dette forumet å være enig med massene og de "respekterte." Brukere som smisker med fjortisjenter (åååww du er så søøøtt, kosepå*) i håp om et ligg, anti-rapp mentalitet og wannabe professore med bachlor grad i ditt og datt (som er fra 13-20 år) er gjengangere her på denne nettsia. God jul a! The Game Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Metalheart, min helt! <3 Hvorfor det? På grunn av posten din over min post som du quota... Du er ikke som flesteparten av metal-fans som går "omg alle rappere suxxorz, alt de snakker om er bling bling". Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 For å være ærlig så synes jeg ikke det ligger noe talent i rapping. Kan man snakke så kan man rappe. Ergo bestemora mi kan rappe De eneste rapperne jeg synes har talent, er de som har noe spesielt ved seg, som feks. Trevor Tahiem Smith (Busta Rhymes) som kan rappe skikkelig skikkelig fort! eller Snoop Dogg som har en annerledes stemme, DMX som har en herlig stemme osv.. kanskje Eminem også.. Men han derre P diddy, Puff daddy, Puff, Puffy nei jeg vet ikke hvor mange navn han skal ha, han har ikke noe talent. Bare en vanlig mann i gata med helt vanlig stemme og ikke noe nytt å komme med.. Og hvis jeg har en stemme kan jeg synge, ingen talent i synging. Alle kan synge, like mye som alle kan rappe. Tingen er å gjøre det bra. Btw, hørt litt av Twista? Det går så kjapt at det nesten er komisk. Hører ikke mest på hiphop selv, men synes folk med skill og flow som 2pac, Outcast, Weezy og Nas for eksempel er verdt å høre på. <--- Looky på min av, hører mest på slik musikk og metal (ikke black). Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ps. Jenter som rapper er ikke bra.. Spesielt norske jenter Jenteinvasjon! I vår nasjon! Du ville være stjerna men jeg fikk deg fjerna *ristepåhuet* :!: det er virkelig ille Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 ...Åpenbart en trend på dette forumet å være enig med massene og de "respekterte." Brukere som smisker med fjortisjenter (åååww du er så søøøtt, kosepå*) i håp om et ligg, anti-rapp mentalitet og wannabe professore med bachlor grad i ditt og datt (som er fra 13-20 år) er gjengangere her på denne nettsia. God jul a! The Game Du glemte "Word", nigga... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 pga dem har så inn i helvetes svære bukser som er umulig å holde på plass. Er faktisk ikke så dumt. Klesstilen til mange rappere passer veldig dårlig med masse hopping, hoing og tørrpuling av groupies, så da er det greit å ta et tak i beltet for at buksa ikke skal falle ned. Det JEG lurer på er hvorfor i helvete folk som skal synge sterkt plutselig må holde en hånd på siden av hodet. Holde for øret, så man kan høre tonen bedre. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det tar seg på skrittet for å få kuken til å stå for å holde oppe buksa! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvis de skal holde buksa opp, så tror jeg ikke det hjelper å ta på skrittet, da tar man heller å dra opp buksa eller holde på beltet... Å ta på mellom bena vil det absolutt ikke hjelpe å holde buksa oppe... Du kan prøve selv! Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Åpenbart en trend på dette forumet å være enig med massene og de "respekterte." Brukere som smisker med fjortisjenter (åååww du er så søøøtt, kosepå*) i håp om et ligg, anti-rapp mentalitet og wannabe professore med bachlor grad i ditt og datt (som er fra 13-20 år) er gjengangere her på denne nettsia. Så sant, så sant.. Men du har glemt folk som overdriver bruk av sarkasme, og selvfølgelig de som pirker på stavefeil (og gjerne sier at de ikke skjønner en dritt), selv om de forstår hva som blir sagt. Slik som: forran?Mener du ikke "Foran"? Mulig jeg mener "foran" ja, ikke "Forran"... Ville det ikke da vært bedre å skrive det først i steden for å skrive "forran2? Jeg skrev ikke "forran2... Jeg skrev "forran", hvor den ene r'n var en skrivefeil. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Metalheart, min helt! <3 Hvorfor det? På grunn av posten din over min post som du quota... Du er ikke som flesteparten av metal-fans som går "omg alle rappere suxxorz, alt de snakker om er bling bling". Jeg var sånn før Men etter hvert er jeg blitt litt mer reflektert og klarer å vise respekt for andres musikksmak, selv om jeg ofte avskyr den. edit: Jepp, trained by cun Endret 30. november 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Eksemplene du nevner ExiliuM, håper jeg for guds skyld du har funnet på for å sette det på spissen?? Hvis ikke er det påkanten til provoserende og ekstremt barnslig/vesle voksent... (edit: Mener selv sagt dette om personen(e) som evt har skrevet slik kverrulering) Men nok OT fra min side. Mitt seriøse svar til trådstarter gav jeg i forrige innlegg. Tror dette er det nærmeste man kommer en "fasit." ? Endret 30. november 2007 av The Game Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvorfor gjør dere dette til en rap vs metall diskusjon? Så vanskelig å holde seg på tema? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvorfor gjør dere dette til en rap vs metall diskusjon? Så vanskelig å holde seg på tema? Tydeligvis. Spørsmålet er blitt besvart og da blir posten litt uinteressant, så da begynner folk med OT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå