Abnegation Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fordi det er over beltespenna det faller naturlig å holde når man holder en mikrofon i den andre hånda. Dersom man istedenfor å holde i skrittet holder hånda løfta, så ser det bare teit ut.. i alle fall over lengre perioder. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvorfor ser alle Metal band så inmari sinte ut?Hvorfor ser alle operasangere ut som om hodet deres skulle sprenge hvert sekund pga trykk? Hvorfor bry seg? 1: De skal liksom være "Onde". Har du sett noen onde stereotyper som smiler? De er bare slik på bilder og scener selvfølgelig, de er normale mennesker de også. 2: Er da anstrengende å syke opera? 3: For å lage diskusjon Men jeg lurer litt på det med skrittet og rappere Hva med Michael Jackson da? Tar ikke han seg også i skrittet hele tiden? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Metalheart, min helt! <3 Hvorfor det? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 pga dem har så inn i helvetes svære bukser som er umulig å holde på plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er slik: "yåw yåw, jeg har verdens største (kølle-retting) mathafakka kuk og morra di er en(kølle-retting) hore, yåw, jeg blaster f00ls all the time, niggere som vil kødde med meg (rette på kuken ekstra hardt) blablayåwyåw" hahah morsomt :!: Vel rapping handler ikke bare om yo yo, banneord og skrittet. Feks 2pac er kjent over hele verden og hvis du hører på meningen i sangen så prøver han alltid å fortelle no, rent poesi og sangene har en moral. Feks Changes og dear mamma 2pac er en dyktig rapper. Jeg veit at det finnes god rap. Jeg har hørt det selv og har ingenting i mot rap og hiphop egentlig, men det jeg skrev der var bare for å illustrere noe av det tullet som finnes i dag. Da tenker jeg på de rap-artistene som bare skryter av damer og bruker motherfucker i hver frase. Kjønner...skryte av penger, damer, biler og banning for å få oppmerksomhet, men det er fortsatt morsomt å høre på. Og det var Hardcore lættis før jeg skrev det jeg skrev XDD yåw yåw hahah :!: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Enkelt, fordi de egentlig alle vil være Michael Jackson... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Enkelt, fordi de egentlig alle vil være Michael Jackson... Faktisk mulig det, men kjønner ikke hva Michael Jackson holder på når han tar på skrittet Det var kanskje litt off Topic Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det hele er jo en del av image da.. Rappere tar tak i balla, Michael Jackson tar tak i småunger, Turboneger går i denim-klær og metalband-folk knuser gitarene etter ett show.. Og jeg tar meg en sigg etter ett ligg Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Akkurat som å si slikt om metal: BLAAAAAARRRRRGHHHHHHHHHHHHHH! *Tromme tromme ingen rytme tilfeldige riffs kræsj bang boink* BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆWWWWWRRGGGHHHH P A T E T I S K Heller det enn tøffyoyomuthafukkagangstayo Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Synest dette er et godt spørsmål og lurer faktisk på det samme. Ingen som har kommet med seriøse svar her da Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) For å være ærlig så synes jeg ikke det ligger noe talent i rapping. Kan man snakke så kan man rappe. Ergo bestemora mi kan rappe De eneste rapperne jeg synes har talent, er de som har noe spesielt ved seg, som feks. Trevor Tahiem Smith (Busta Rhymes) som kan rappe skikkelig skikkelig fort! eller Snoop Dogg som har en annerledes stemme, DMX som har en herlig stemme osv.. kanskje Eminem også.. Men han derre P diddy, Puff daddy, Puff, Puffy nei jeg vet ikke hvor mange navn han skal ha, han har ikke noe talent. Bare en vanlig mann i gata med helt vanlig stemme og ikke noe nytt å komme med.. Ps. Jenter som rapper er ikke bra.. Spesielt norske jenter Edit: mente jo selvsagt rappe og ikke rape.. "fuck deg" er kanskje ikke en rap låt allikevel .. Endret 29. november 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Visste ikke at det var så mange som var imot rapping. i allefall så er Hard rock og metall noe av det verste jeg vet, hører heller på erna solberg synge karaoke Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Herregud, finn noe bedre å diskutere, patetisk. Har jeg flatlus, så er det min rett, mine soleklar rett, at jeg skal få klø meg på pungen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Herregud, finn noe bedre å diskutere, patetisk. Har jeg flatlus, så er det min rett, mine soleklar rett, at jeg skal få klø meg på pungen Hva skal det bety? Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noe som gjør meg veldig nygjerrig er hvorfor holder alle rappere i skrittet når dem rapper?Er det noe spesiell grunn`? Å peke mot kjønnsorganet sitt er naturlig nok for å rette oppmerksomheten dit. Og grunnen til at de vil rette oppmerksomheten dit er for å fremheve sin mannlige seksualitet. Det er et parringssymbol hvor mannen signaliserer til kvinnen at han er en viril mann. Geeeeeeeez. Basic psychology. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Han mener vell at alle rappere har "ligget" med så mange at de får flatlus av en eller annen hore som de kjøpte. (Kløe i skrittet) Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det er slik: "yåw yåw, jeg har verdens største (kølle-retting) mathafakka kuk og morra di er en(kølle-retting) hore, yåw, jeg blaster f00ls all the time, niggere som vil kødde med meg (rette på kuken ekstra hardt) blablayåwyåw" P A T E T I S K Akkurat som å si slikt om metal: BLAAAAAARRRRRGHHHHHHHHHHHHHH! *Tromme tromme ingen rytme tilfeldige riffs kræsj bang boink* BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆWWWWWRRGGGHHHH P A T E T I S K Så er det slikt at oss normale faktisk klarer å høre hva de synger, og rytmen i sangen. Slike personer som deg er vant til papir-rock og tørr elendig pølserytme. "BOOM, DISHDISH, BOMDADADISHDISH" i det ùendelige. Samme greia om og om igjen. Og på samme tidspunkt synger en med plastiskmuskler noen fete "rhytms". "Yo, my cock is so big. I could make it break through a rock!". La oss ikke spore av her. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) pga dem har så inn i helvetes svære bukser som er umulig å holde på plass. Er faktisk ikke så dumt. Klesstilen til mange rappere passer veldig dårlig med masse hopping, hoing og tørrpuling av groupies, så da er det greit å ta et tak i beltet for at buksa ikke skal falle ned. Det JEG lurer på er hvorfor i helvete folk som skal synge sterkt plutselig må holde en hånd på siden av hodet. Endret 30. november 2007 av Loeve Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 De retter på mikrofonen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Akkurat som å si slikt om metal: BLAAAAAARRRRRGHHHHHHHHHHHHHH!!! *Tromme tromme ingen rytme tilfeldige riffs kræsj bang boink* BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆWWWWWRRGGGHHHH P A T E T I S K Mye metal, særlig med enorme mengder brøling, er ren poesi. Men så er noe rap også veldig bra poesi. Dessverre har den poetiske delen av rapen/hip-hopen blitt redusert til en kreftsyk liten gutt som blir sparket gjentatte ganger i hodet av artister som 50 Cent og Snoop Dogg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå