Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noe som gjør meg veldig nygjerrig er hvorfor holder alle rappere i skrittet når dem rapper? Er det noe spesiell grunn`? (Dette er det nærmeste bildet jeg fant som beskriver situasjonen) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 De blir 45% fetere, wannabe gangstere/rappere blir 64% fetere av dette. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ikke bare rappere, men også wannabe gangstere, som Bruktbilen nevner. Det er vel tøft, da. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ikke bare rappere, men også wannabe gangstere, som Bruktbilen nevner. Det er vel tøft, da. Ja med den signaturen din, så bør du jo ha peiling på detta du! Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 fordi alle rappere har stor kuk og må rette på den hele tiden. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 De er vant til å gå slik på gaten i den harde ghettoen de kommer fra, da man gjerne blir beskutt noen ganger i timen av folk man feuder med som cruiser forbi. Hvis man først skal bli skutt, ligger det i kortene at man foretrekker at hånden ryker i stedet for familiejuvelene. Denne instinktive ghetto-overlevelsesmekanismen følger selvsagt med over på scenen. De flytter faktisk aldri hånden bort fra skrittet, noe som for de rapperne som blir rike og berømte ofte medfører problemer i sosiale sammenhenger - da særlig de gangene de må kle seg i dress og menge seg i de høyere samfunnslag. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er en uttalelse imot systemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 fordi alle rappere har stor kuk og må rette på den hele tiden. Sikker på at det er helt omvendt Forresten, i de fleste tilfellene tar de tar på skrittet rett før de banner Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 De er vant til å gå slik på gaten i den harde ghettoen de kommer fra, da man gjerne blir beskutt noen ganger i timen av folk man feuder med som cruiser forbi. Hvis man først skal bli skutt, ligger det i kortene at man foretrekker at hånden ryker i stedet for familiejuvelene. Denne instinktive ghetto-overlevelsesmekanismen følger selvsagt med over på scenen. De flytter faktisk aldri hånden bort fra skrittet, noe som for de rapperne som blir rike og berømte ofte medfører problemer i sosiale sammenhenger - da særlig de gangene de må kle seg i dress og menge seg i de høyere samfunnslag. Haha xD Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er slik: "yåw yåw, jeg har verdens største (kølle-retting) mathafakka kuk og morra di er en(kølle-retting) hore, yåw, jeg blaster f00ls all the time, niggere som vil kødde med meg (rette på kuken ekstra hardt) blablayåwyåw" P A T E T I S K Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er slik: "yåw yåw, jeg har verdens største (kølle-retting) mathafakka kuk og morra di er en(kølle-retting) hore, yåw, jeg blaster f00ls all the time, niggere som vil kødde med meg (rette på kuken ekstra hardt) blablayåwyåw" hahah morsomt :!: Vel rapping handler ikke bare om yo yo, banneord og skrittet. Feks 2pac er kjent over hele verden og hvis du hører på meningen i sangen så prøver han alltid å fortelle no, rent poesi og sangene har en moral. Feks Changes og dear mamma Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er slik: "yåw yåw, jeg har verdens største (kølle-retting) mathafakka kuk og morra di er en(kølle-retting) hore, yåw, jeg blaster f00ls all the time, niggere som vil kødde med meg (rette på kuken ekstra hardt) blablayåwyåw" P A T E T I S K Akkurat som å si slikt om metal: BLAAAAAARRRRRGHHHHHHHHHHHHHH!!! *Tromme tromme ingen rytme tilfeldige riffs kræsj bang boink* BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆWWWWWRRGGGHHHH P A T E T I S K Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 De er vant til å gå slik på gaten i den harde ghettoen de kommer fra, da man gjerne blir beskutt noen ganger i timen av folk man feuder med som cruiser forbi. Hvis man først skal bli skutt, ligger det i kortene at man foretrekker at hånden ryker i stedet for familiejuvelene. Denne instinktive ghetto-overlevelsesmekanismen følger selvsagt med over på scenen. De flytter faktisk aldri hånden bort fra skrittet, noe som for de rapperne som blir rike og berømte ofte medfører problemer i sosiale sammenhenger - da særlig de gangene de må kle seg i dress og menge seg i de høyere samfunnslag. HAHA jævlig bra svart:) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er for at groupisene dems er full av Lus. Eller at han har for mye kukost under fortrekket. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg er sikker på at dette ender opp som en metal vs rap tråd.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Mulighet for meg serriøs diskusjon her? Mye tull her nå Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er slik: "yåw yåw, jeg har verdens største (kølle-retting) mathafakka kuk og morra di er en(kølle-retting) hore, yåw, jeg blaster f00ls all the time, niggere som vil kødde med meg (rette på kuken ekstra hardt) blablayåwyåw" hahah morsomt :!: Vel rapping handler ikke bare om yo yo, banneord og skrittet. Feks 2pac er kjent over hele verden og hvis du hører på meningen i sangen så prøver han alltid å fortelle no, rent poesi og sangene har en moral. Feks Changes og dear mamma 2pac er en dyktig rapper. Jeg veit at det finnes god rap. Jeg har hørt det selv og har ingenting i mot rap og hiphop egentlig, men det jeg skrev der var bare for å illustrere noe av det tullet som finnes i dag. Da tenker jeg på de rap-artistene som bare skryter av damer og bruker motherfucker i hver frase. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Metalheart, min helt! <3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvorfor ser alle Metal band så inmari sinte ut? Hvorfor ser alle operasangere ut som om hodet deres skulle sprenge hvert sekund pga trykk? Hvorfor bry seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå