ken8 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei. Jeg har et IcyBox kabinett som står på hele tiden, og her om dagen etter ca 3 år så røyk strøm adabtere. (Fikk lånt et strømadabter av en kompis og da startet disken med en gang) Er det vanlig at adabtere tåler så lite? Diskene slites vel litt mer hvis det står på hele tiden, men de skal vel tåle å stå på i 5år? Det bruket jeg har så skrives/ leses jo ikke til disken så mange gangene i løpet av en dag. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Et strømadapter vil slites mindre hvis det er konstant på, enn om det slås av og på hele tiden. Kontakt leverandøren og reklamer på adapteret. Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Kontaktet mpx og de skulle sende nytt kabinett med lader, så det gikk enkelt å greit. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Betalte du ikke noe for det? Jeg har et ICYBOX-kabinett selv, hvor poweret akkurat røk (poweret har naturlig nok vært tilkoblet stikkontakten hele tiden, men disken har ikke vært på 24/7). Kabinettet runder 3 år ganske snart, men aner ikke om det er 2 eller 5 års reklamasjonsrett på slikt. Jeg har ikke funnet noe sted hvor lang fabrikkgarantien er på det heller. Endret 2. desember 2007 av KAS Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 KAS. Jeg var i samme situasjon som deg. Disken har ikke stått på hele tiden, men poweret har stått i hele tiden og jeg skrev mail til mpx med ordrenr og fikk bekreftelse på mail om jeg skulle få tilsendt ny. Så lenge kabinettet ikke er over 5 år, og du skriver at du vil benytte deg av reklamasjon så går det nok greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå