Dorian Gray Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg reiser hjem den 20, sånn btw. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg reiser hjem den 20, sånn btw. Kan ofre deg for Zethyr, Cun og Zlatz. (neida. Kosepå.<3) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Tror sikkert jeg kommer uansett men hvordan foregår hele greia? Vi møter hverandre, hilser, går rett og spiser også done? Endret 9. desember 2007 av PurpleZoDz Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Møtes, hilser, snakker, spiser, snakker enda mer. Så evnt: stikke ut Forrige gang var det Mariokart-nach hos meg óg. =P Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg foreslår at vi går ut og rocker et dansegulv! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg foreslår at vi går ut og rocker et dansegulv! Jeg foreslår at vi har det gøy i stedet Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg foreslår at vi går ut og rocker et dansegulv! Eheheh. Tihi. Du tror denne gjengen her kan rocke et dansegulv? Jeg ler av tanken. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Tihi. Du tror denne gjengen her kan rocke et dansegulv? Mirann kan rocke og alle andre kan se på .... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tihi. Du tror denne gjengen her kan rocke et dansegulv? Mirann kan rocke og alle andre kan se på .... Haha en gjeng kåte gutter i ring rundt en jente? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tihi. Du tror denne gjengen her kan rocke et dansegulv? Mirann kan rocke og alle andre kan se på .... Haha en gjeng kåte gutter i ring rundt en jente? Ja? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Haha en gjeng kåte gutter i ring rundt en jente? Ja? Hva skal resten av oss gjøre da? Hm.. Mariokart høres fristende ut^^ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Haha en gjeng kåte gutter i ring rundt en jente?Ja?Nå begynner jeg å tro at jeg melder meg av hele greia. Men kan ikke Mirann danse på bordet på TGIF hvis hun har så lyst til å svinge på seg da? Da slår vi tre fluer med én avis: 1. Mirann får "rocket". 2. De som er kåte og desperate kan stirre på henne. 3. Resten kan kose seg på mer anstendig vis samtidig. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Nå begynner jeg å tro at jeg melder meg av hele greia. Men kan ikke Mirann danse på bordet på TGIF hvis hun har så lyst til å svinge på seg da? Da slår vi tre fluer med én avis: 1. Mirann får "rocket". 2. De som er kåte og desperate kan stirre på henne. 3. Resten kan kose seg på mer anstendig vis samtidig. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Fett nokk. Mirann, ha på deg minikjørt viss du skal opp på bordet å danse ^^ Men men, blir fett nokk det her. Aidskake, hvor stort setd har du egentlig? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hahaha, ser ut til at du har invitert hele treffet på nach nå aids <3 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hahaha, ser ut til at du har invitert hele treffet på nach nå aids <3 Som om vi har noe i mot det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg bør være midtpunktet der, aids! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Høres supert ut, nå som jeg bor litt nærmere oslo. Må bare vente litt for og se dag/dato. Så jeg går under "kanskje" Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hahaha, ser ut til at du har invitert hele treffet på nach nå aids <3 Oh no. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Må si denne tråden har utviklet seg. Nå har det seg sånn at jeg er faktisk en jævel på å danse på bordet!! *Oppvokst på bøgda*. Men om jeg har så veldig lyst til å underholde resten av gjengen i miniskjørt blir noe heeeelt annet! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg