Bone Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Må ta en øl med ZanZel! I hvert fall en til å begynne med! Ey, det er forumtreff jo. Tror du at du kommer til å drikke bare én øl, så må du tro om igjen Hvertfall om vi trondheimsstudentene kommer og viser dere hvordan det skal gjøres "I hvert fall en til å begynne med!" <-- Mirann: Har du (laget) to brukere her, eller er aug/05 førstegangsregistreringen din? Husker liksom deg som en av de "gamle gode" .. Er nok den samme gamle, ja. Har bare denne brukeren. Har ikke vært så aktiv i det siste som jeg var før... Ikke så aktiv, jeg heller.. ikke i OT -delen anyway.. Var bare at jeg trodde at du har 'vært med' siden før aug/05.. Vel, vel.. Koselig å se at du fortsatt er med, i hvert fall! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ikke så aktiv, jeg heller.. ikke i OT -delen anyway.. Var bare at jeg trodde at du har 'vært med' siden før aug/05.. Vel, vel.. Koselig å se at du fortsatt er med, i hvert fall! Ah.. Da er jeg med på hva du mener. Kanskje det bare virker som om det er mye lengre tid siden? Jeg savner virkelig SO i gamle dager.. *Trist* Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Vært med før, og kan fort finne på å joine igjen om det passer. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Man, hadde vært fett å joina men jeg er ganske ny her og kjenner ingen. Har vært på både nintendo treff og tricke gatheringer men ikke ett slikt treff som det her:P Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg kjente heller ingen første gangen... men, det gikk veldig så flott, allikevel! Mirann: Det er nok det som er grunnen.. du har nok vært for lenge borte i det siste.. tiden har gått så sakte! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Man, hadde vært fett å joina men jeg er ganske ny her og kjenner ingen.Jeg har snakka med 2 stk før, men jeg overlever nok. Før trondheimstreffet hadde jeg ikke snakka med noen. Har vært på både nintendo treff og tricke gatheringer men ikke ett slikt treff som det her:PSe på det som en helt vanlig sosial sammenkomst Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Psst, dere vil bare lure meg slik at dere kan ta å voldta meg i et smug Hms, for ta å tenke på saken men tror ikke det skal være noe problem, sett meg på kommer kansje. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Til dere andre som bor i gokk, hvordan har dere det gjort det med overnatting? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Psst, dere vil bare lure meg slik at dere kan ta å voldta meg i et smug Hms, for ta å tenke på saken men tror ikke det skal være noe problem, sett meg på kommer kansje. Så klart skal vi det ^^ Eller... jeg tror det er lite sånnt som skjer på hw treffene. Jeg ble hvertfall ikke voldtatt på hw fotballen ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Psst, dere vil bare lure meg slik at dere kan ta å voldta meg i et smug Hms, for ta å tenke på saken men tror ikke det skal være noe problem, sett meg på kommer kansje. Du kan gjerne tenke på min sak Selv kjenner jeg ingen så du er ikke alene på det punktet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Til dere andre som bor i gokk, hvordan har dere det gjort det med overnatting? darkness og T-Solberg som på hotel forrige gang. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Til dere andre som bor i gokk, hvordan har dere det gjort det med overnatting? Er jo bare å låne en gjesteseng hos noen det? Er du ikke kvinne nok til å spørre? Eller bedre, finne deg en søt og snill person av foretrukket kjønn å sove hos. There is too little love in this world. (Kan ikke garantere at DU finner det men.) ((Det var ikke ment fornærmende)) (((Ok kanskje litt ertende))) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Så... noen som føler for å låne bort en seng, sofa eller noe til en snill, søt bjørn da? Bjørnen biter ikke, med mindre han blir bedt om det, eller noen slenger med sure komentarer. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg kan tenkte på det:P Hadde besøk fra sverige for en stund siden før ejg skulle på treff:p Hele denne uka hadde jeg en tricker fra trondhjem på besøk. Add meg på msn. [email protected] Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Så... noen som føler for å låne bort en seng, sofa eller noe til en snill, søt bjørn da? Bjørnen biter ikke, med mindre han blir bedt om det, eller noen slenger med sure komentarer. Jeg er også en bjørn som kunne tenke seg ett sted å sove etter treffet. Er 17 år forresten. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 darkness og T-Solberg som på hotel forrige gang. Hotell er vel og bra, men tror det blir litt for voldsomt i forhold til min lommebok. Er jo bare å låne en gjesteseng hos noen det? Er du ikke kvinne nok til å spørre? Eller bedre, finne deg en søt og snill person av foretrukket kjønn å sove hos. There is too little love in this world. (Kan ikke garantere at DU finner det men.) ((Det var ikke ment fornærmende)) (((Ok kanskje litt ertende))) He he.. Det ordner seg nok. Er ikke kjent for å være sjenert av meg, så skal vel tørre å spørre noen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har alternativ plass til maks to stk om de ikke vil ligge behagelig. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har alternativ plass til maks to stk om de ikke vil ligge behagelig. :!: Hva innebærer det? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nå kan du lure. garasjen I kjellern (ja, jeg bor hjemme ) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Eller med noe i røven. hahah. Ser ikke ut som om han skal sove over siden han må hjem etter treffet. Jeg må få funnet ut datoen slik at jeg vet om jeg kan komme på treffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg