L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Sett meg opp som "kanskje". Vet ikke hvordan økonomien kommer til å være fremover så det er usikkert om jeg kan Lenke til kommentar
Erren Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Skriv meg opp som kanskje Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg får utdype det én gang til: Jeg kommer kanskje. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Dersom treffet blir lagt minimum 2 uker fra dagen datoen blir bestem, så kommer jeg garantert. Og jeg tar med meg Petter. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Putter du meg opp på kanskje, ilpostino? Jeg må nesten se ann datoer og steder, samt om det faktisk er mulig for meg å gjennomføre i disse travle tider! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) På TGI Friday's på Aker Brygge mente de at det tydeligvis ikke var lov, så jeg måtte sette ølen min på et annet bord. Da greide og noen av de andre som var der og ta av mitt glass! Hva er det for noe tull. Om jeg er der med foreldra mine, må jeg sitte på et annet bord om pappa tar deg en øl? Endret 6. desember 2007 av Olum Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ikke spør meg, var hun dama som sa det, for hun visste ikke hvem som var 18 og ikke. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 På TGI Friday's på Aker Brygge mente de at det tydeligvis ikke var lov, så jeg måtte sette ølen min på et annet bord. Da greide og noen av de andre som var der og ta av mitt glass! Hva er det for noe tull. Om jeg er der med foreldra mine, må jeg sitte på et annet bord om pappa tar deg en øl? det er forskjell på om en 16-åring sitter der med foreldrene sine og at den samme 16-åringen sitter sammen med 25 mennesker i alderen 16-18. da er det større sjans for at 16-åringen "låner" litt pils av noen av de andre. sitter vedkommende sammen med foreldrene sine er muligheten for det liten. derfor skjønner jeg slike steder som har den praksisen. omsettningen deres går ned veldig mye hvis de mister bevilgningen. som en ytterste konsekvens kan de gå konkurs. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ok, jeg skjønner det forsåvidt når du sier det sånn ilpostino. Det er bare det at jeg slutta å sitte på "barnebordet" i selskap for et par-tre år siden. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ok, jeg skjønner det forsåvidt når du sier det sånn ilpostino. Det er bare det at jeg slutta å sitte på "barnebordet" i selskap for et par-tre år siden. Alle andre under 18 slutta nok å sitte på barnebordet for lenge siden de også, så det er ingenting å bekymre seg for. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kan vi ikke sette alder i parantes bak nicket i førsteposten? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Forrige gang var det mere humor på "barnebordet" Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Forresten ilpostino, du har glemt å sette meg på "kanskje". Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Fikk utrolig lyst til å bli med, men jeg vet ikke om jeg kan... Nei, dette er noe jeg bare MÅ få tid til ^^ (må bare spørre mamma først >< ) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Fikk utrolig lyst til å bli med, men jeg vet ikke om jeg kan... Nei, dette er noe jeg bare MÅ få tid til ^^ (må bare spørre mamma først >< ) Jess, da er det i hvertfall en ved barnebordet med meg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Nei, dette er noe jeg bare MÅ få tid til ^^ (må bare spørre mamma først >< ) som nevnt i førsteposten kan jeg snakke med engstelige foreldre på telefon. send meg en PM for nummer. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Du er voksen ilpostino. Tror ikke mamma hadde blitt mindre engstelig om hun prat med en fyr som var par-og-tredve Nå bor jeg i Oslo da, så jeg bare sier at jeg stikker til byen. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hehe, tror nok det går bra, jeg fikk reise på hw-fotballen så... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Du er voksen ilpostino. Tror ikke mamma hadde blitt mindre engstelig om hun prat med en fyr som var par-og-tredve Nå bor jeg i Oslo da, så jeg bare sier at jeg stikker til byen. for noen foreldre vil det kanskje være greit å vite at det er noen "voksne" mennesker til stede under treffet. det har vel egentlig aldri vært noe problem med at folk ikke har fått lov av foreldrene sine såvidt jeg vet iallefall... så det går nnok greit. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Synes det er en veldig god greie at en "voksenperson" vil være kontaktperson. Det er så klart ikke for å undervurdere våre yngre medlemmer, men heller for at de fossila som sitter hjemme, ikke behøver engste seg unødig. Endret 7. desember 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg